عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 113 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان آق قلا تعیین شد

عصر امروز فرماندار در گفتگو با صدا و سیمای گلستان خبر داد:

113 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان آق قلا تعیین شد

113 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان آق قلا تعیین شد

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت: 113 شعبه اخذ رای برای برگزاری دو انتخابات پیش رو در این شهرستان تعیین شد.

عصر امروز شنبه 26 فروردین ماه ، جلسه تعیین شعب اخذ رای به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور روسای هیات نظارت بر انتخابات ، دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی ، ثبت احوال و اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیمای گلستان بیان داشت: از این تعداد، 26 شعبه شهری آق قلا ، 4 شعبه شهری انبار الوم ، 57 شعبه روستایی بخش مرکزی و 26 شعبه روستایی بخش وشمگیر از این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان آق قلا از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و حضور 643 نفر داوطلب شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی شهرستان،تعداد 48 نفر در شهر آق قلا، 18نفر شهر انبار الوم ، 416 نفر در روستاهای بخش مرکزی و 161 نفر در روستاهای بخش وشمگیر نام نویسی نهایی را انجام داده اند. که 242 نفر ثبت نام کننده ،سابقه عضویت در شوراهای شهرستان را دارا بوده و تعداد 401 نفر از داوطلبین برای اولین بار کاندید این دوره از انتخابات در شهرستان آق قلا شده اند.از مجموع داوطلبین این دوره ، 615 نفر مرد و 28 نفر زن که از این تعداد 20 نفر تحصیلات کارشناسی ارشد ، 109 نفر کارشناسی ، 7 نفر تحصیلات حوزوی ، 40 نفر فوق دیپلم و مابقی ثبت نام کنندگان دارای تحصیلات دیپلم و سواد خواندن و نوشتن دارند.

این مقام مسئول اضافه کرد : نزدیک به دو هزار نفر در بخش های مختلف اعم از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، وظیفه برگزاری انتخابات را در شهرستان آق قلا برعهده خواهند داشت.

وی انتخابات را یک امر حاکمیتی و قیامتی دانست ، شفافیت ، رعایت مر قانون و  صیانت از رأی مردم بعنوان حق الناس را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: رأی مردم به عنوان یک امانت در صندوق ریخته می شود و وظیفه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است که از این امانت به خوبی پاسداری کنند تا خدشه ای به روند انتخابات وارد نشود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا در خاتمه سخنان خود تصریح کرد : عوامل اجرایی در فرایند برگزاری دو انتخابات مهم و حساس ، بی طرف بوده و بر مبنای قانون حرکت می کنند و تمام تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، صیانت از آرای مردم و اجرای دقیق قوانین است و به احدی اجازه نخواهیم داد که خدشه ای در روند انتخابات و یا شبهه ای بر صحت اجرای آن وارد کند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار می شود.

 

113 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان آق قلا تعیین شد

 

113 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان آق قلا تعیین شد

 

113 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در شهرستان آق قلا تعیین شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 688
  • کد خبر : 32561