عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه پرسش و پاسخ فرماندار ویژه و مسئولان با مردم دهستان کرند


جلسه پرسش و پاسخ فرماندار ویژه و مسئولان با مردم دهستان کرند

جلسه پرسش و پاسخ فرماندار ویژه و مسئولان با مردم دهستان کرند

معاون استاندار و فرماندار ويژه گنبدكاووس به همراه جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان گنبد با اعضاي شوراي اسلامي، دهياران و اهالي دهستان كرند در مسجد عرفانيه كرند دیدار کردند.
در اين ديدار مديران دستگاه هاي اجرايي راه وشهرسازي، مركز بهداشت، بنياد مسكن، آموزش و پرورش، جهادكشاورزي ، امور آب منطقه اي، آب و فاضلاب روستايي، تعاون روستايي،... رئيس منابع طبيعي، فرماندهی هنگ مرزي اترك وحجت الاسلام رباني نماينده مركز بزرگ اسلامي در گنبدكاووس و... حضور داشتند.
سپس معاون استاندار و فرماندار ويژه گنبد ضمن تشكر و قدرداني از حضور مردم دهستان و حضور مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان ، از مردم خواست تا مشكلات خود را در زمينه هاي مختلف با مسوولين اجرايي در ميان بگذارند و مسوولين نیز نسبت به مشكلات حوزه كاري خود پاسخگو باشند.
شيبك، بخشدار داشلي برون گفت: براي حل مشكلات مردم مرزنشين به همراه فرماندار محترم و دستگاههاي اجرايي به بيش از 50درصد روستاهاي بخش داشلي برون سفر نموديم و ديدار مردمي داشتيم.
شيبك افزود: مردم دهستان كرند با جمعيتي بالغ بر ده هزار نفر به كار دامداري و كشاورزي و باغداري مشغول هستند و شركت صحراي سبز كرند با 650 هكتار كشت مفيد زيتون به عنوان دومين باغ وسيع كشور نیز به دهستان مربوط است.
در اين ديدار نمايندگان شوراها و دهياران دهستان كرند شامل سه روستاي "كرند"، "هوتن" و "آي تمر" هر يك از مشكلات و خواسته هاي خود را بيان نمودند.
شبانه روزي نمودن مركز بهداشت كرند، ايجاد اورژانس 115 ،ضعف شديد برق ،گاز رساني به دهستان،كمبود آب شرب ، فاز دوم طرح هادي كرند و آسفالت خيابانها، مشكل دامداران ومراتع و ..... از جمله مشکلات مطرح شده در این دیدار بود که هر يك از مسوولين به جواب سوالاتي مربوط به حوزه كاري خودشان پرداختند.

در ادامه نشستها و ديدار مردمي، افتتاح گلزار شهداي كرند، بازديد از برخي پروژه ها، بازديد از حوزه وحدت دهستان كرند، بازديد از سوله ورزشي سپاه كرند، بازديد از شركت صحراي سبز كرند، بازديد از جاده 14 كيلومتري آي تمر، بازديد از منطقه چات كه مشكلات مراتع و دامداران را به همراه داشت، از برنامه هاي بعدي اين هيات بود.
مهندس حمیدی همچنین در بازدید از تعاونی صحرای سبز کرند خطاب به هيات مديره صحراي سبز واعضاي شورا ودهيار كرند تاكيد کرد تا در حفظ همدلي وهمكاري سه جانبه بدون هرگونه تنش به طور قانونمندي براي برگزاري انتخابات هيات مديره آمادگي داشته باشند.

جلسه پرسش و پاسخ فرماندار ویژه و مسئولان با مردم دهستان کرند

 

جلسه پرسش و پاسخ فرماندار ویژه و مسئولان با مردم دهستان کرند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1241
  • کد خبر : 3322