عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه و پيشرفت استان گلستان درگروه تلاش مضاعف مديران است

مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان :

توسعه و پيشرفت استان گلستان درگروه تلاش مضاعف مديران است

توسعه و پيشرفت استان گلستان درگروه تلاش مضاعف مديران است

نماينده ولي فقيه در استان گلستان در جمع مديران شوراي هماهنگي امور راه و شهرسازي و مسكن استان گلستان كه به مناسبت سال جديد در بيت ايشان حاضر شدند گفت : با تلاش مضاعف مديران استان وعنايت خداوندشاهد توسعه و پيشرفت استان خواهيم بود.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان : آيت الله نور مفيدي نماينده ولي فقيه در استان گلستان و امام جمعه محبوب گرگان در اين ديداربيان داشت : بايد تلاش شود قولهايي كه در حوزه حمل و نقل به مردم داده شده اجرايي شود اگر چه بخشي از آنها عملي شده است .

ايشان ادامه داد : عليرغم كارهاي انجام شده در ساخت وساز وبهسازي شهرها،احياء معماري اسلامي و سنتي در بافت تاريخي و فرسوده شهرهاي استان با توجه به دستور و تاكيد رياست محترم جمهور بايد در دستور كار باشد.

وي افزود :استفاده از سرمايه گذاران در حوزه هاي مختلف ازقبيل راه آهن، منطقه آزاد تجاري و اقتصادي اينچه برون و بنادر و كشتيراني جهت رشد و توسعه اقتصادي واشتغالزايي منطقه بعنوان يك استان گردشگري از ديگر اموري است كه اين شورا بايد مد نظر قرار دهد.

در ادامه اين جلسه مهندس محبوبي مدير كل راه و شهرسازي استان گلستان گزارش مبسوطي از عملكرد شورا و اعضاء را درسال 96 ارائه نمود.

رئيس شوراي هماهنگي امور راه وشهرسازي ومسكن استان گلستان در پايان اين ديدار: اظهار اميدواري كرد با توجه به برنامه ريزي هاي بعمل آمده در شوراي هماهنگي امور راه و شهرسازي و مسكن در سال 97 اقدامات خوبي با مساعدت هاي مسئولين عالي رتبه استان و تخصيص اعتبارات در اين حوزه اجرايي خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .