عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همدلی باید در بین تمامی عوامل انتخابات حاکم باشد

رئیس هیت بازرسی شهرستان علی آباد کتول:

همدلی باید در بین تمامی عوامل انتخابات حاکم باشد

همدلی باید در بین تمامی عوامل انتخابات حاکم باشد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان علی اباد کتول، دکتر اسفندیاری مقدم رئیس هیت بازرسی شهرستان علی آبادکتول درجلسه آموزش بازرسان شعب اخذ رای حوزه انتخابیه علی آباد کتول گفت: همدلی باید در بین تمامی عوامل انتخابات حاکم باشد و بازرسان نیز تعامل خوبی با عوامل اجرایی داشته و با دقت نظر و عمل بر اساس قانون این مسؤولیت خطیر را به خوبی به انجام برسانند.

وی بیان داشت: اهمیت و کیفیت برگزاری انتخابات و نقش مهم دست‌اندرکاران در برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند بسیار مهم بوده و مد نظر این هیأت است.

دکتر اسفندیاری با اشاره به اهمیت بالای انتخابات خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم اصل بسیار مهم و قابل توجهی در انتخابات است و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات از نظر شرعی و ملی وظیفه دارند زمینه‌های این مهم را فراهم کنند.

وی با تأکید بر اینکهرسالت مهم بازرسين اجراي دقيق قانون انتخابات و پيشگيری از تخلفات است، گفت: نقش بازرسان در رصد فعاليت هيات های اجرايی قبل، حين و بعد از برگزاری انتخابات بسيار مهم است و بازرسان در راستای ايفای رسالت مهم خويش بايد اطلاعات دقيق و اشراف كامل بر قوانين انتخابات داشته باشند.

اسفندیاری مقدم درپایان بیان کرد: از بازرسان انتظار است در روز رای گیری، حضور به موقع در شعب داشته باشند و وظایف محوله را به خوبی انجام دهند و موضوعات قابل پیگیری را در کمترین فرصت با هماهنگی نماینده فرماندار به عنوان مسئول شعبه انجام دهند.


همدلی باید در بین تمامی عوامل انتخابات حاکم باشد

 


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .