عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه توجیهی نمایندگان فرماندارعلی آباد کتول در شعب اخذ رأی برگزار شد


جلسه توجیهی نمایندگان فرماندارعلی آباد کتول در شعب اخذ رأی برگزار شد

جلسه توجیهی نمایندگان فرماندارعلی آباد کتول در شعب اخذ رأی برگزار شد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول،جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی با حضوراحمد تجری مفرد فرماندار و رئیس هیأت اجرایی، رئیس ستاد انتخابات، نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی به منظور توجیه وظایف این نمایندگان، در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندارورئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان در این جلسه با تأکید بر حفظ بی طرفی مجریان انتخابات اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است و در انتخابات، مردم آینده خود را انتخاب می کنند و لذا از اهمیت خاصی برخوردار است؛ مخصوصاً این دو انتخابات، از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد.

وی خطاب به نمایندگان فرماندار افزود: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها فرموده اند،رای مردم حق الناس است و ما باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که هر گونه سستی وتعلل در انجام وظیفه خسارات دنیوی و اخروی در پی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: علایق و سلایق شخصی نباید، در فرآیند برگزاری انتخابات و حتی در گفتار و کردار برگزارکنندگان انتخابات تأثیر و نمودی داشته باشد .

فرماندار در ادامه سخنان خود گفت:امیدواریم مردم با حضور خود برگ زرین دیگری را به افتخارات این نظام بیافزایند ،وی خطاب به نمایندگان فرماندار گفت :شما به عنوان افرادی امین و دلسوز باید تلاش کنید روند برگزاری انتخابات به نحوه احسن صورت پذیردوملاک همه ما قانون می باشد.

تجری مفرد با بیان اینکه برگزاری انتخابات، مدیریت، دقت و حوصله می خواهد گفت: هماهنگی در شعب اخذ رأی بر عهده نماینده فرماندار است و هر مشکلی پیش بیاید به نماینده فرماندار ارجاع می شود و لذا باید با طمأنینه و تدبیر عمل کرد و احساسی تصمیم گرفتن جایگاهی ندارد.

در ادامه جلسه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی با وظایف خود آشنا شدند.

 جلسه توجیهی نمایندگان فرماندارعلی آباد کتول در شعب اخذ رأی برگزار شد

 

جلسه توجیهی نمایندگان فرماندارعلی آباد کتول در شعب اخذ رأی برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .