عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعیین تکلیف برای ادامه ساماندهی مسافربرهای شخصی روستاهای شرق شهرستان

به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان :

تعیین تکلیف برای ادامه ساماندهی مسافربرهای شخصی روستاهای شرق شهرستان

تعیین تکلیف برای ادامه ساماندهی مسافربرهای شخصی روستاهای شرق شهرستان

جلسه ستاد ساماندهی مسافربرهای شخصی و روستایی شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور "ایوب میرشاهی" معاون حمل و نقل و "قربانعلی روحی" رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مدیران دستگاههای عضو این ستاد در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این جلسه گفت : یکی از عوامل ایجاد ترافیک در سطح شهر سوار نمودن مسافران روستاهای شهرستان در مکان های شلوغ و پرترافیک می باشد که باید وضعیت آنها در ایستگاه مسافربری مد نظر گرفته شده در ورودی شرقی شهر آق قلا ساماندهی شود.

فرماندار شهرستان آق قلا همچنین از رئیس پلیس راهور این شهر خواست نسبت به مسافربرهایی که در محدوده میادین اصلی شهر اقدام به سوار و پیاده کردن مسافر می نمایند اعمال قانون نماید.

وی ضمن اشاره به شروع فصل تابستان و تردد مسافران در سطح شهرستان بر لزوم ایجاد سرعتکاه ها در نقاط حادثه خیز تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از حوادث ناگوار ناشی از تصادفات رانندگی در سطح شهر باید سرعتکاه هایی در نقاط حادثه خیز ایجاد شود.

"ضمیر" بر عزم جدی شهرستان در خصوص ساماندهی مسافربرهای شخصی و روستایی تاکید نمود و خواستار همدلی و هماهنگی همه دستگاههای عضو در اجرای هرچه بهتر این طرح شد.


 تعیین تکلیف برای ادامه ساماندهی مسافربرهای شخصی روستاهای شرق شهرستان

 

 

 

ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 481
  • کد خبر : 34927