عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیته ویژه نظارت بر ستاد هماهنگی خدمات سفر تابستانه تشکیل شد

فرماندار شهرستان آق قلا خبر داد:

کمیته ویژه نظارت بر ستاد هماهنگی خدمات سفر تابستانه تشکیل شد

کمیته ویژه نظارت بر ستاد هماهنگی خدمات سفر تابستانه تشکیل شد

 "امانگلدی ضمیر" از تشکیل کمیته ویژه نظارت بر ستاد هماهنگی خدمات سفر تابستانه در شهرستان آق قلا خبر داد.

اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر تابستانه شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در این جلسه ضمن اشاره به مهمان نوازی اقوام مختلف ساکن در این شهرستان ، اظهار داشت : مردم شهرستان آق قلا ، مردمانی مهمان نواز هستند و می طلبد که همه مسئولین در کنار مردم برای استقبال از گردشگران و مسافران تابستانی تمام شرایط را فراهم کنند.

وی ضمن اعلام آمادگی ستاد هماهنگی خذمات سفر شهرستان جهت خدمات رسانی هرچه بهتر و رفاه عمومی به گردشگران در ایام تابستان ، گفت: اکیپهای نظارتی با همکاری ارگانهای ذیربط طی این ایام فعالیت و نظارت خود را بر مراکز خدمات رسان در راستای خدمات دهی بهتر به گردشگران بیشتر خواهند نمود.

فرماندار شهرستان آق قلا بیان داشت: معرفی آداب ، رسوم و سنن ، صنایع دستی ، غذاهای محلی و همچنین موسیقی های سنتی از جمله ظرفیت هایی است که می تواند در معرفی بیشتر جاذبه های شهرستان و ورود گردشگران به این منطقه نقش موثری ایفا کند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا ، تلاش در راستای فراهم کردن شرایط سفر مطلوب و لذتبخش برای مسافران و گردشگران، ارتقای کیفیت فضاهای شهری و ساماندهی مبلمان شهری از طریق شهرداری ها و تبلیغ و اطلاع رسانی بیشتر در مورد آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان با هدف جذب گردشگران بیشتر را از جمله اهم برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر ذکر کرد.

وی ظرفیت روستاها را فرصتی برای توسعه صنعت گردشگری در شهرستان آق قلا عنوان کرد و افزود: لازم است برای بهره گیری از این فرصت، زمینه های تقویت و ترویج گردشگری روستایی را در این شهرستان فراهم کنیم.

"ضمیر" به ضرورت نظارت مستمر و دقیق بر نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اشاره داشت و تصریح کرد: هر چه کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران بیشتر باشد، این امر جاذبه ای برای مسافران می شود و چهره خوبی را از شهرستان آق قلا در نظر گردشگران به نمایش خواهد گذاشت.

 

کمیته ویژه نظارت بر ستاد هماهنگی خدمات سفر تابستانه تشکیل شد

 


 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 502
  • کد خبر : 35531