عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم و ارباب رجوع ولی نعمتان ما مسئولین و کارکنان هستند

قاضوی معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در نشست با همکاران ؛

مردم و ارباب رجوع ولی نعمتان ما مسئولین و کارکنان هستند

مردم  و ارباب رجوع ولی نعمتان ما مسئولین و کارکنان هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر جلسه ماهیانه همکاران فرمانداری به ریاست سید غلامرضا قاضوی معاون فرماندار در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
قاضوی معاون فرماندار با تاکید به وظیفه مندی همکاران به آمادگی کامل وجامع از وضعیت موجود و داشتن برنامه زمانبندی برای ارایه خدمت مطلوب به مراجعین و متقاضیان مطابق با شرح وظایف و شرح خدمات و خواسته ها گفت : مردم شریف مراجعه کننده در ادارات بعنوان اربابان رجوع در دستگاهها ولی نعمتان ما مسئولین و کارکنان هستند.
  وی گفت :  مردم در مقابل خواسته های خود و انتظاراتی که از کارکنان و مسئولین دارند واقعیت های جامعه را در نظر داشته باشند چون وظیفه ما ارایه خدمت مناسب و مطلوب در هر زمان و مکان است و باید بگونه ای عمل و رفتار کنیم تا آنان بتوانند در اسرع وقت دریافت خدمت نمایند اما ارایه هر خدمت  نیازمند فرایند انجام کار و زیر ساخت های لازم است .
معاون فرماندار بررسی دقیق فرایند نحوه خدمت را برای روان سازی و کوتاه کردن مراحل فرابند و اصلاح موارد غیر  را ضروری و لازم دانست و خواستار اقدام بموقع در دستگاه محل خدمت و دستگاههای مرتبط شد.
 قابل ذکر است که در جلسه مذکور پیرامون اقدامات انجام شده و در دست اقدام و موارد مورد علاقه کارکنان و مرتبط با مراجعین در ابعاد گوناگون بحث و بررسی صورت پذیرفت.

 

مردم  و ارباب رجوع ولی نعمتان ما مسئولین و کارکنان هستند

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 566
  • کد خبر : 35642