عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دوره آموزشی ویژه مدد جویان دارای حامی در کمیته امداد شهرستان بندر گز برگزار شد


دوره آموزشی ویژه مدد جویان دارای حامی در کمیته امداد شهرستان بندر گز برگزار شد

دوره آموزشی ویژه مدد جویان دارای حامی در کمیته امداد شهرستان بندر گز برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ،دوره آموزشی ویژه مدد جویان دارای حامی روز سه شنبه 31 مرداد 96 با حضور فرماندار و ریاست کمیته امداد شهرستان درمحل این سازمان برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز با تسلیت شهادت امام جواد (ع) و گرامیداشت هفته دولت از خدمات و برنامه های کمیته امداد شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

فرماندار بندرگز افزود : برنامه های موثری در حمایت از خانواده های تحت پوشش از سوی کمیته امداد طراحی و اجرا شده است ، از جمله برگزاری دوره های آموزشی مهارت آموزی به مددجویان که توصیه ما شرکت  فعال در این دوره ها می باشد ، بویژه خانواده هایی که  جزء اقشار کم درآمد جامعه محسوب می گردند و معمولا در معرض آسیب های مختلف قرار دارند.

میرزائی اظهار داشت :  اگر انسان آن حس خود باوری را در خود ایجاد نماید بخش اعظمی از این مشکلات رفع خواهد شد  و نباید  احساس کنیم ،  چون امورات زندگی به سختی می گذرد پس توانمندی هم وجودندارد ، هر فردی باید به استعداد ها و  توانمندیهای خود  توجه نماید ، خانواده هایی که تخت پوشش بودند و توانستند با برنامه ریزی درست و صحیح از امکانات و توانمندی که در اختیارشان  بوده استفاده کنند و به خودکفایی برسند و از حمایتهای کمیته امداد و سایر نهادها نیز بی نیاز گردند نمونه بارز خودباوری و اراده انسان می باشد.

علی اصغر میرزائی افزود : کسانیکه  سلامتی داشته باشند حتما از یک توانمندی نیز برخوردار هستند ، یکی از سرمایه های بزرگ انسان نعمت سلامتی و منابع انسانی می باشد ، تکنولوژی بدون دخالت انسان هیچ کاربردی نخواهد داشت ، این ظرفیت در همه انسانها وجود دارد و در کنار حمایتهای نهادهای مربوطه  ظرفیتهای نهفته خود را را بالفعل نمائید.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : توجه خاصی باید به مسائل و آسیبهای اجتماعی داشته باشیم ، چون خانواده های زیادی در معرض این آسیب ها قرار دارند ، همزمان با پیشرفت تکنولوژی خیلی از فرهنگها نیز وارد خانه ها و زندگی انسانها شده ، اگر مراقبت صورت نگیرد ، آسیبهای  جبران ناپذیری به کانون خانواده وارد می شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت : دولت برنامه های خوبی برای حمایت از افرادی که طرحهای اشتغالزائی و تولیدی دارند در نظر گرفته است  ، از جمله اعطای  تسهیلات 4 درصد که خانواد ها می توانند بهره مند شوند ، البته به دنبال  مهارت آموزی باشید که یکی از راههای خودکفائی خانواده ها حرفه آموزی می باشد.انواع مشاغل خانگی نظیر خیاطی ، پرورش زنبور عسل و ... با مراجعه به مراکزی مثل فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی و کمیته امداد و نهادهای دیگری که می توانند کمک کنند و زمینه های مهارت آموزی رایگان از طریق این سازمانها فراهم می باشد، با بهره مندی از دوره های آموزشی و تسهیلاتی که وجوددارد و خانواده را از نیازمندی به مرحله بی نیازی برسانید.

دوره آموزشی ویژه مدد جویان دارای حامی در کمیته امداد شهرستان بندر گز برگزار شد

 

دوره آموزشی ویژه مدد جویان دارای حامی در کمیته امداد شهرستان بندر گز برگزار شد

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 365
  • کد خبر : 36754