عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاحییه جام روستا قهرمان شهرستان در بندرگز برگزار شد


افتتاحییه جام روستا قهرمان شهرستان در بندرگز برگزار شد

 

افتتاحییه جام روستا قهرمان شهرستان در بندرگز برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، افتتاحیه جام روستا قهرمان شهرستان  روز سه شنبه 7 شهریور 96 با حضور فرماندار ، بخشدار مرکزی و مدیران دستگاههای اجرائی و ورزشکاران شهرستان بندرگز برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز ، با تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای دولت ، اظهار داشت : در هفته دولت پروژه های مختلفی به بهره برداری رسید  و بخشی از این پروژه ها مربوط به حوزه ورزش و جوانان می باشد.

وی برگزاری مسابقات شنای آبهای آزاد  در هفته دولت با حضور مقامات مسوول کشوری ، از جمله رئیس فدراسیون ،  رئیس کمیته آبهای آزاد و... و  حضور ورزشکاران 11 استان ،  را اقدام مهمی در تقویم برنامه های ورزشی شهرستان دانست و افزود : برگزاری چنین رقابتهایی در سواحل شهرستان هم از نظر معرفی پتانسیلهای گردشگری و تفریحی و هم از جهت طرح موضوع  خلیج گرگان و پسروی آب دریا بسیار موثر خواهد بود.

میرزائی با اشاره به برگزاری جام روستا قهرمان  که در هفته دولت شروع خواهد شد اظهار داشت : برای اعتلای ورزش شهرستان سه ارگان تاثیر گذار مهم باید حمایت لازم را داشته باشند ، مهمترین آنها حمایت خود مردم ورزش  دوست و انقلابی شهرستان است ، بویژه در روستاها .

فرماندار بندرگز گفت : محور بعدی که می تواند در این خصوص همکاری نماید خود ورزشکاران هستند ، ورزشکارانی که در رشته های تیمی یا انفرادی فعالیت می کنند باید مسیرحرکت خود  را براساس اهداف مشخص پی بگیرند ، همین که برنامه ریزیها بخوبی صورت بگیرد کمک  مهمی خواهد بود ،  باید همه در تکاپو باشند تا بتوانند مشکل را برطرف نمایند حتی در اخذ امکانات ورزشکارانی که دارای عناوین کشوری و جهانی هستند می توانند بسیار موثر باشند و از طریق ارتباط با  مسوولین عالی رتبه ورزشی کشور در جذب امکانات و تجهیزات مورد نیاز ورزشی کمک شایانی صورت دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه محور سوم در این پروسه دولت می باشد افزود : بار اصلی در خصوص ورزش به دوش دولت بوده ، برنامه هایی که در این راستا باید برای توسعه ورزش و جوانان صورت بگیرد در دستور کار دولت قرار دارد ، در چند سال اخیر پیگیر مسائل مربوط به ورزش و جوانان شهرستان بودیم ، بویژه در مورد پروژه های نیمه تمام و مهمترین آنها  سالن صدرا ، سال گذشته بعد از توقف طولانی اقدمات اجرائی برای تکمیل این پروژه شروع شده و امسال هم ادامه خواهد داشت تا  این سالن به بهر برداری برسد .

علی اصغر میرزائی اظهار داشت :  علاوه بر تکمیل پروژه سالن صدرا ،  حدود 3 میلیارد ریال اعتبار نیز برای سایر پروژه های شهرستان اختصاص یافت. امیدواریم حمایتهای لازم  هم از جهت مادی و هم از جهت پشتیبانی صورت بگیرد تا  بتوانیم جایگاه ورزش شهرستان را در حدی که مورد انتظاراست ارتقا دهیم .

 میرزائی با اشاره به سابقه دیرینه شهرستان در رشته کشتی بویژه در شهر نوکنده اظهارداشت : نیاز ضروری که  نشستهای هماهنگی بین ورزشکاران ، پیشکسوتان رشته کشتی و مسوولین ورزش شهرستان  صورت گیرد و با برنامه ریزی مناسب جایگاه رشته کشتی به عنوان ورزش اول کشور و منطقه را که به نام نوکنده شناخته شده به جایگاه اصلی آن برگردانیم و این یکی از آرزوهای قلبی بنده و سایر مسوولان و کشتی دوستان شهرستان می باشد ،  امید واریم  دوستانی که در حوزه مدیریت ورزش و جوانان فعالیت می کنند این برنامه ریزی داشته باشند واز این ظرفیت و پتانسیل در جهت اعتلای نام شهرستان بندرگز و نوکنده استفاده نمایند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد ورزشکاران روستاهای این شهرستان همانند  سال گذشته و چه بسا بهتر از آن حائز نتایج و افتخار گردند و مرحله به مرحله  پله های ترقی را طی نمایند  و در مجامع  و میادین بالاتری عرض اندام و کسب افتخار نمایند.

 

افتتاحییه جام روستا قهرمان شهرستان در بندرگز برگزار شد

 

 

افتتاحییه جام روستا قهرمان شهرستان در بندرگز برگزار شد

 

افتتاحییه جام روستا قهرمان شهرستان در بندرگز برگزار شد

 

افتتاحییه جام روستا قهرمان شهرستان در بندرگز برگزار شد

 

افتتاحییه جام روستا قهرمان شهرستان در بندرگز برگزار شد

افتتاحییه جام روستا قهرمان شهرستان در بندرگز برگزار شد

 


 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 388
  • کد خبر : 37167