عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بالاترین عبادت ، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است


بالاترین عبادت ، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است

بالاترین عبادت ، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت : بالاترین عبادت ، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است.

صبح امروز چهارشنبه 29 شهریور ماه ، چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور ائمه جمعه و جماعات و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا ، "امانگلدی ضمیر" در ابتدای سخنان خود ، شهرستان آق قلا را یکی از شهرستانهای بسیار خوب در ارزیابی و عملکرد توسط دستگاههای نظارتی استان عنوان داشت و از همدلی و همکاری مجموعه مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان در کسب این مهم تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه "آنچه برای ما ماندگار خواهد بود، خدمت به مردم است" ، مسئولیت را توفیق و امانت الهی خواند و از مدیران دستگاههای اجرایی خواست با همت ، جدیت ، عمل بر اساس وظیفه و توکل بر خداوند متعال در مسیر خدمت بیشتر گام بردارند.

وی بالاترین عبادت را خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع متذکر شد و معیار ارزیابی کارها را در خشنودی پروردگار و رضایتمندی مردم بیان کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان آق قلا با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان "اباعبدالله الحسین (ع)" با بیان قطعه شعری از عارف و شاعر نامدار ترکمن "مختومقلی فراغی" ، امام حسین (ع) را آزادمردی خواند که با قیامش تاریخ ساز شد و افزود : در باور اعتقادات اهل سنت نیز "قمر اهل جنت" امام حسن و امام حسین علیه السلام هستند ، کسی که نورعین پیامبر مکرم اسلام و حضرت فاطمه (س) است و بر ماست که با الگوگیری از واقعه کربلا ، دل را در مسیر قیام تاریخی آن امام همام قرار دهیم.

وی "بازنشستگان را داشته ها و گنجینه های ارزشمند جامعه" بیان کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان آق قلا خواست به نحو شایسته ای از همکاران بازنشسته ادارات با انجام مراسم شایسته ای ، تکریم و از زحمات چندین ساله آنها قدردانی نمایند.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا ، روستای عطا آباد را مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی و روستای فاقد بیکار در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال امسال مبتنی بر " اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" عنوان نمود و استقرار 248 کارگاه تولید و نمایشگاه مبلمان و تولیدات چوبی را یکی از ظرفیت‌های مهم و همچنین کسب رتبه برتر استانی در حوزه کارآفرینی و اشتغال پایدار و روستای فاقد بیکار را از افتخارات شهرستان آق قلا دانست و بر حمایت و نگاه ویژه دولت "تدبیر و امید" در حمایت از صنایع دستی ، آبزی پروری ، فرآوری محصولات دامپروری ، توسعه و گسترش گلخانه ها ، فعالیت های زیست محیطی و منابع طبیعی تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا اشاره ای به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان پایه اول "زنگ شکوفه ها" داشته و بر اجرای طرح " هر اداره ، یک مدسه" تاکید کرد و از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان خواست از توانمندی ها و ظرفیت های خویش برای کمک کردن به مدارس و همچنین دستگیری از دانش آموزان بی بضاعت و مستمند، استفاده نمایند.

رئیس شورای کشاورزی شهرستان آق قلا به آغاز خرید تضمینی پنبه و پیش بینی برداشت 10 هزار تن از این محصول استراتژیک در سطح شهرستان اشاره کرد و از دستگاههای اجرایی مرتبط همچون جهاد کشاورزی ، حمل و نقل و تعاون روستائی خواست با توجه به همت دولت "تدبیر و امید" در سال جاری و خرید تضمینی پنبه با تعامل و همکاری نگذارند دسترنج کشاورزان زحمت کش شهرستان به دست دلالان بیفتد.

"ضمیر" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ،هفته دفاع مقدس را رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان و بیانگر ایستادگی و مقاومت رزمندگان بیان کرد و تصریح کرد : آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد

 

بالاترین عبادت ، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است

 

بالاترین عبادت ، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است

 

بالاترین عبادت ، خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع است

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 761
  • کد خبر : 37636