عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » زنگ مهر و ایثار و شهادت در شهرستان رامیان نواخته شد

در مراسمی باحضور استاندار گلستان؛

زنگ مهر و ایثار و شهادت در شهرستان رامیان نواخته شد

 زنگ مهر و ایثار و شهادت در شهرستان رامیان نواخته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان، مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر و ایثار و شهادت با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان، مهندس صادقلو فرماندار، دکتر طاهری امام جمعه ،مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان،خانواده شهدا، فرهنگیان، دانش آموزان ، اولیا و مربیان درمحل مدرسه شبانه روزی دخترانه نیکان رامیان برگزار شد.

مهندس صادقلو فرماندار شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس بیان داشتند:آغاز سال تحصیلی جدید ، بهارعلم و دانش فصل تعلیم و تربیت است و شما دانش آموزان که آینده سازان مملکت اسلامی هستید بایستی با تلاش و کوشش و همت خود وهدایت معلمین پله های ترقی را در دامنه علم و دانش طی کنید.

وی افزود: امروز دومین روز از هفته دفاع مقدس است و31 شهریور 1359 یاد آور حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق به خاک میهن عزیزمان است، جنگی که 8 سال به طول انجامید و بسیاری از جوانان و دانش آموزان این سرزمین در راه دفاع از انقلاب و امام خود جان عزیزشان رافدا کردند. بهرحال انقلاب ، نظام و همه ما هر آنچه را که امروز داریم مرهون ومدیون خون پاک شهدا،جانبازان، آزادگان وایثارگران است و بایستی از آرمان ها واهداف شهدا پاسداری و صیانت کنیم.

وی تصریح کرد امسال اتفاق مبارکی در این ایام رخ داده تقارن هفته دفاع مقدس، روز اول مهر( بازگشایی مدارس ) با ماه محرم الحرام است و این تقارن را به فال نیک می گیریم چرا که اعتقاد داریم هر آنچه را که در 8 سال دفاع مقدس اتفاق افتاد برگرفته از نهضت عاشورا و مکتب امام حسین(ع) است.

وی خاطر نشان کرد: عاشورا و واقعه کربلا یک اتفاق نیست بلکه یک مکتب است واین مکتب همچون دانشگاه و کلاس درس به ما فرهنگ ایثار، شهادت، وفاداری و ولایت پذیری و آزادگی می آموزد پس حال و هوا ی محرم با حال و هوای هفته دفاع مقدس و بهار تعلیم و تربیت یکی است و از این جهت اتفاق مبارکی رخ داده است، پس مهمترین وظیفه و تکلیف شما دانش آموزان عزیز درس خواندن وعلم اندوزی و تلاش برای ارتقاء و توسعه علمی ایران اسلامی و همچنین پایبندی برمداردین و اخلاق اسلامی است.

 زنگ مهر و ایثار و شهادت در شهرستان رامیان نواخته شد

 

 زنگ مهر و ایثار و شهادت در شهرستان رامیان نواخته شد

 

 زنگ مهر و ایثار و شهادت در شهرستان رامیان نواخته شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 587
  • کد خبر : 37691