عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول باحضور حسن هدایتی فرماندارشهرستان ومدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،حسن هدایتی گفت:مدیران تلاش وکوشش مضاعف داشته زیرا روحیه جهادی در جهت خدمت صادقانه می باشد.

وی در مورد اجرایی شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی اظهارداشت:باید در این خصوص برنامه هایی جهت عملیاتی شدن آن لحاظ شود نه این که فقط مستند سازی شود.

هدایتی گفت:امیدواریم در باب اقتصاد مقاومتی بتوانیم برای رفاه ومعیشت زندگی مردم برنامه ریزی کرده واز تمام پتانسیل های موجود وفعال سازی بخش خصوصی ومشارکت مردمی دراین زمینه استفاده بشود.

حسن هدایتی در بحث آسیب های اجتماعی افزود:راه حل های پیشگیری ومبارزه از آسیب های اجتماعی فقط مخصوص ادارات خاص نیست وباید همه دست به دست هم برای برطرف کردن این آسیب ها داده وباید بصورت یک فرهنگ برای برطرف کردن آن در یبن مردم نهادینه شود.

فرماندارافزود:سجاياي اخلاقي و رفتارهاي مودبانه همراه با تواضع در همه جا مورد تاكيد است و اين امر بايد در عالي ترين سطح آن در ادارات شهرستان جاري بشود زيرا انتظار از خادمان مردم و كارمندان دولت آن است كه در همه اوقات با خوشرويي و ادب با ارباب رجوع برخورد كند و اين امر دور از ذهن نيست.

هدایتی با اشاره به اظهارات ترامپ در مورد نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:تحریم سپاه از جانب ترامپ باعث وحدت وتعامل واقتدار بیش از بیش را فراهم کرد بلاخص سخنان ریاست محترم جمهور را از سپاه ستودنی قابل تقدیر دانست.

فرماندار افزود:مردم، سپاه را جدا از خود نمی دانند و سپاه افتخاری برای تمام ملت و نظام است و ملت ایران بیش از گذشته پشتیبان ولایت فقیه و سپاه هستند.

وی با تاکید براین که دولت برای همه است اظهارداشـت:وقتی کسی به پست مدیریتی رسید باید قومیت وسیاسی بازی خود را کنارگذاشته ودراجرای برنامه های دولت یک نگاه عمومی داشته باشدوبرای مردم نه افراد خاص باتمام وجود کارانجام دهد.

فرماندار در مورد ارزیابی مدیران گفت:ارزیابی مدیران براساس جذب اعتباری استانی آن ها لحاظ می گردد وبرنامه باید اجرایی شود و فقط در حد مستند سازی نباشد.

فرماندار درادامه ضمن قدردانی از فعالیت های بانوان شهرستان در عرصه های مختلف افزود: بانوان نقش مهمی در تحولات فرهنگی و اجتماعی بر عهده دارند و زنان در ایران اسلامی با رعایت موازین دینی و فرهنگی در 38 سال گذشته در خدمت به کشور نقش آفرین بوده اند و همچنان به مامویت ها مختلف خود به خوبی به عمل کنند.

در پایان شهرداران فاضل آباد،علی آباد کتول،مزرعه کتول معرفی شدند.

  هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

 

هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .