عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نواختن زنگ پدافند غيرعامل باحضور معاون فرماندار


نواختن زنگ پدافند غيرعامل باحضور معاون فرماندار

نواختن زنگ پدافند غيرعامل باحضور معاون فرماندار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، صبح امروز 8 آبانماه با حضور دکتر زنگانه معاون فرماندار،حجت اسلام والمسلمسن فلاح امام جمعه مزرعه کتول و تعدادی از مسئولین زنگ پدافند غیرعامل در مدرسه هجرت شهر مزرعه کتول نواخته شد.

دکتر زنگانه معاون فرماندار در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پدافند غیرعامل مسئولیت دائم و همیشگی ما در برابر مخاطرات است و ماباید در برابر حملات طبیعی و غیر طبیعی باید همیشه آمادگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استقلال طلبی ایران اسلامی ما برای همه واضح و مبرهن است، افزود: وابستگی کشور قبل از انقلاب به استکبار بر کسی پوشیده نیست و مطالبه مردم ما در راهپیمایی ها به رهبری امام خمینی(ره) در آن دوران، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

وی گفت: پدافند غیر عامل با ایجاد بازدارندگی شرایطی را فراهم می کند تا با استتار، اختفا، پوشش و فریب دشمن و با استفاده از حربه های لازم دشمن را از واقعیات دور کرده و از این طریق بتوانیم اسرار نظامی را حفظ کرده و مشکلات حوزه های مختلف را به حداقل کاهش دهیم.

معاون فرمانداربیان کرد: از دست دادن کشور ما برای ابرقدرت ها خیلی سخت بود چرا که خاورمیانه قلب زمین است و این ابرقدرت ها به دنبال منافع خود در خاورمیانه بوده اند تا از استراتژیک ترین نقطه دنیا استفاده های خود را ببرند.

وی ادامه داد: ایران در استراتژیک ترین موقعیت جغرافیایی دنیا قرار دارد و از این جهت برای کشورهای استکبار جهانی اهمیت دارد. زمانی که جهان به دو بلوک غرب و شرق تقسیم شده بود، آمریکا به دلیل همسایگی کشور ما با بلوک شرق، عملیات جاسوسی و امنیتی خود را در آن انجام می داد. برای همین از دست دادن این کشور برای آمریکا سخت بود.

 

نواختن زنگ پدافند غيرعامل باحضور معاون فرماندار

 

نواختن زنگ پدافند غيرعامل باحضور معاون فرماندار

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .