عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه آسیب های اجتماعی با حضور فرماندار علی آباد کتول برگزار شد


جلسه کارگروه آسیب های اجتماعی با حضور فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

جلسه کارگروه آسیب های اجتماعی با حضور فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

جلسه کارگروه آسیب های اجتماعی شهرستان علی آباد کتول با حضور حسن هدایتی فرماندار، بخشدار مرکزی، ادارات ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، بهزیستی، تبلیغات اسلامی و تنی چند از معتمدین و متنفذین، شورای اسلامی و سرپرست دهیاری در دفتر شورای اسلامی پیچک محله تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، حسن هدایتی فرماندار با شاره به قدمت و قداست روستای پیچک محله که از مهمترین ویژگیهای این روستا است، اظهار داشت: باید خود اهالی برای پیشرفت این روستا در تمام زمینه های فرهنگی واجتماعی در کنار مسئولین تلاش کنند.

وی همچنین در مورد پیشینه تاریخی پیچک محله مطالبی را بیان کرده و به فعالیت های هیئت پرشور مذهبی، ورزشکاران و افتخار آفرینان روستا و شهدایی که تقدیم به انقلاب و اسلام کردند اشاره کرد.

هدایتی در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغه توتونکاران پرداخته و پیگیری مطالبات آنها را وظیفه دستگاه متولی دانسته، همچنین در مورد موضوعات دیگری شامل توجه ویژه به مسایل فرهنگی، ورزش، اشتغال، تکمیل خانه عالم و اعزام روحانی مستقر متناسب با شرایط روستامطالبی را بیان کرد.

ملک حسینی بخشدار مرکزی علی آباد کتول درجلسه و تشریح اقدامات انجام شده در روستای پیچک محله در راستای طرح شهید شوشتری توسط دستگاههای عضو اشاره کرده و اظهار امیدواری کردند که انشالله با هماهنگی بیشتر و برنامه عملیاتی شاهد اقدامات عملیتر و قابل قبولتر در این روستا باشیم

وی همچنین به تسهیلات در نظر گرفته شده توسط دولت تدبیر وامید در حوزه اشتغال روستایی اشاره کرده و از حاضرین خصوصا اعضای شورای اسلامی و دهیار و سایر معتمدین خواست که ضمن اطلاع رسانی متقاضیان را به بخشداری هدایت نمایند.

شایان ذکر است که دراین جلسه و پس از اظهار نظر معتمدین و شورای اسلامی در زمینه اجرایی شدن طرح شهید شوشتری تصمیماتی در این زمینه اتخاذ که مهمترین آنها افزایش فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی، ورزشی. اشتغال و برگزاری همایش پیاده روی وسایر برنامه های دیگر بوده است.

جلسه کارگروه آسیب های اجتماعی با حضور فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

 

جلسه کارگروه آسیب های اجتماعی با حضور فرماندار علی آباد کتول برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .