عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست فرماندار آزادشهر با جمعی از اصولگرایان این شهرستان


نشست فرماندار آزادشهر با جمعی از اصولگرایان این شهرستان

نشست فرماندار آزادشهر با جمعی از اصولگرایان این شهرستان

فرماندار آزادشهر با جمعی از اصولگرایان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، دکتر حسینی فرماندار آزادشهر در ابتدای این نشست پیرامون چرایی تشکیل و برگزاری نشست مشورتی اصولگرایان گفت: در چهار چوب قانون نیروهای سیاسی جامعه از هر طیف و گروهی می توانند جلسات ویژه ای برای همفکری ومشخص کردن استراتژی و برنامه های خود در مورد مسائل مهم کشور داشته باشند.

ایشان افزود : ما نیز بر اساس همین رویه اقدام به برگزاری نشست هایی در چهار چوب قانون خواهیم کرد و تلاش می کنیم با همفکری و مراوده با صاحب نظران، نسبت به اتفاقات مهم شهرستان بی تفاوت نباشیم.

دکتر حسینی افزود: این جلسه دوستانه صرفاً برای آشنایی هرچه بیشتر با نیروهای اصولگرا بوده تا در چهارچوب قانون در مورد مسائل و موضوعات مختلف شهرستان به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

وی ضمن دعوت از طیف های اصلاح طلب و اصولگرا به حفظ منافع شهرستان آزادشهر عنوان کرد: در فرمانداری شهرستان بجز کارهای عمرانی ،فرهنگی و اجرایی سراغ کار سیاسی نرفته ایم و به کسی اجازه نداده ایم در حوزه سیاسی فعالیت کند.

در پایان این نشست چند تن از اصولگرایان علاوه بر مطرح کردن مشکلات شهرستان، به مباحثی در خصوص مهم ترين مسائل سياسي، اجتماعي و فرهنگي و همچنين چالش هاي پيشروي شهرستان اشاره داشته و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.


نشست فرماندار آزادشهر با جمعی از اصولگرایان این شهرستان

 

نشست فرماندار آزادشهر با جمعی از اصولگرایان این شهرستان

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 559
  • کد خبر : 43562