عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر علی آباد کتول به مدیریت احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان و با حضور زنگانه معاون فرماندار و کلیه اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار در این نشست ضمن تشكر از اعضای شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان در برگزاری برنامه های مبارزه با مواد مخدر گفت: بهترین ابزار دشمن برای به نابودی كشاندن یك كشور "اعتیاد" است و فرهنگ سازی در این زمینه باید صورت گیرد.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها اجتماع و فرد را تحت تاثیر قرار می دهد بلكه در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه نیز تاثیر می گذارد.

تجری مفرد مواد مخدر را از ابزارهای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بر علیه کشور دانست و گفت: با مبارزه فیزیکی علیه مواد مخدر در سنوات گذشته توفیقات چندانی به دست نیامده و ما هنوز شاهد تغییر نوع مصرف مواد و کاهش سن استفاده کنندگان هستیم که می بایست با فرهنگ سازی مناسب، برای پیشگیری و مبارزه با این معضل اجتماعی اقدام نماییم.

فرماندار علی آباد کتول با تاكيد بر همكاري و مساعي بيش از پيش اعضاي شورا در اين زمينه افزود: تمامي كميته هاي حقوقي و قضايي، درمان و حمايت هاي اجتماعي، فرهنگي و پيشگيري و كميته مشاركت ها بايد فعال و با همكاري تمامي دستگاهها با اين پديده شوم مبارزه شود.

وي رویکرد دولت تدبیر و امید در مبارزه با مواد مخدر را مبارزه اجتماعی، مشارکت مردم و سازمان ها و همچنین تأکید بر پیشگیری به عنوان یک اصل عنوان كرد و افزود: ما می توانیم با استفاده از ظرفیت های مردمی، مسوولان، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، هنرمندان و خیرین آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر را مهار و کنترل کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: یکی از راه های تهاجم فرهنگی به کشور اعتیاد میباشد که هدف آنان به دام انداختن جوانان ما ،آینده سازان این مرزوبوم می باشد که باتمام وجود در این کار باید سعی و تلاش کنیم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .