عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

جلسه شوراي اداري شهرستان صبح امروز با حضور فرماندار، امام جمعه ، كليه مديران دستگاههاي اجرايي در دفتر فرماندار برگزار شد .

اسمعیل تاجی فرماندار مراوه تپه ضمن سلام و خوش آمد خدمت میهمانان و تبریک حلول ماه ربع الاول و هفته وحدت و روز وقف گفت: وقف یکی از سنت های اسلامی است که ریشه در فرهنگ ما دارد.

وی در ادامه در خصوص ایام الله نهم دی افزود: این حادثه نهم دی حاصل بیداری و بصیرت مردم ایران بود و مردم در صحنه حضور یافتند و حکومت درآن دخیل نبود. حضور مردم در چهارشنبه نهم دیماه سال 88 انقلاب ما را بیمه کرد و از ابتداي شكل گيري انقلاب، همواره استكبار جهاني به دنبال نقشه ها و دسيسه هايي براي براندازي نظام انقلاب اسلامي ايران است كه تاكنون تفكرات الهي و هدايتگرانه معمار كبير انقلاب اسلامي و رهنمودهاي داهيانه مقام معظم رهبري تمامي اين ترفندها و نقشه ها را نقش برآب كرده است.

 وی در ادامه اظهار داشت: امروز نیز دولت تدبیر و امید با رویکردهای اعتدال، خردورزی، با انگيزه ايجاد اميد و با تبعيت كامل از ارزشهای اسلامی تحت فرامین مقام عظمای ولایت در رفع تنگناهای مردم، مشکلات اساسی، تورم و گرانی، انجام توسعه متوازن در حال فعالیت است؛ در تعاملات بین المللی نقش خود را بخوبی ایفا کرده است و در داخل کشور به دنبال حل مشکلات کلیدی و اساسی جامعه است و الحمدالله توفیقات فراوان نظام جمهوری اسلامی هم در داخل و هم در خارج مایه مباهات و افتخار است.

 جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

 

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .