عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار آزادشهر : آموزش های عمومی و تخصصی مد نظر روابط عمومی ها قرار گیرد


فرماندار آزادشهر : آموزش های عمومی و تخصصی مد نظر روابط عمومی ها قرار گیرد

فرماندار آزادشهر : آموزش های عمومی و تخصصی مد نظر روابط عمومی ها قرار گیرد

به مناسبت هفته روابط عمومي همايش تجليل از روابط عمومي هاي برتر شهرستان با حضورحسيني فرماندار،مهندس لاري كمان معاون فرماندار و جمعي از مسئولان روابط عمومي ادارات در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ،حسینی فرماندار ، با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید نگاه مدیران را به این سمت سوق دهند که همه اقدامات برای مردم و اثرگذاری در زندگی آنان و تقویت امید در جامعه باشد، ادامه داد: کارهایی که براساس عقلانیت شکل می گیرد آرام اما مستحکم است.
حسینی در ادامه تنظیم روابط درون و بیرون سازمان را وظیفه اصلی روابط عمومی ها دانست وتصریح کرد: بخشی از اقداماتی که در سازمان ها و نهادها تحت عنوان حاکمیت به انجام می رسد و در راستای توسعه همه جانبه کشور ، استان و شهرستان است باید توسط روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی درون و بیرون سازمان به افکار عمومی ارائه گردد.
وی کمبود نیروی تخصصی را از جمله مشکلات حوزه روابط عمومی ها برشمرد و خاطر نشان ساخت: تغییر نگاه مدیران به روابط عمومی ها به عنوان یک واحد اداری مهم و دارای جایگاه از دیگر اموری است که در روابط عمومی ها به عنوان یک وظیفه مهم باید دنبال شود.
فرماندار آزادشهر ، تزریق روحیه نشاط و امید در جامعه را مورد تاکید جدی قرار داد و یادآورشد: انجام امور بر اساس عقلانیت و دوری از برخی اموری که بر اساس احساس شکل می گیرد از جمله مواردی است که می تواند در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد و تصمیم گیران سازمان را به این سمت سوق دهد.
وی مدیریت فضای عمومی جامعه را از دیگر رسالت های روابط عمومی ها برشمرد وخاطر نشان ساخت: روابط عمومی ها با توجه به ارتباطاتی که با رسانه های جمعی دارند باید همواره تحلیل درستی از وقایع و رویدادهای جاری روز داشته باشند و آن را در اختیار تصمیم گیرندگان و مدیران قرار دهند.
دکتر حسینی فرماندار آزاشهر ، به نقش مهم رسانه ها در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و ادامه داد: وظایف رسانه ها بخشی از فعالیت هایی است که در روابط عمومی دنبال می شود به بیان دیگر روابط عمومی ها از رسانه ها جدا نیستند بلکه هردو در کنار یکدیگر زمینه های صعود و اوج را برای هم فراهم می نمایند.
حسینی، اظهار داشت: از دیگر اموری که مورد غفلت قرار گرفته گفتمان سازی در جامعه است چرا که بخشی از هدایت افکار در جامعه بر عهده روابط عمومی ها است و می توانند با بررسی شرایط روز زمینه های ارتباط هر چه بیشتر مردم و حاکمیت را فراهم نمایند.
وی در پایان ضمن تاکید بر تقویت ارتباط بین مردم و سازمان از سوی روابط عمومی ها گفت: اگر نمی توانید مشکلی را حل کنید حداقل به روشی که شان و جایگاه مردم حفظ شود به درد دل آنها گوش کنید چرا که همین امر موجب ایجاد اعتماد در جامعه و افزایش امید در بین مردم خواهد بود.
فرماندار آزاشهر که در همایش تجلیل از روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی شهرستان سخن می گفت با بیان این مطلب ، افزود: آموزش روابط عمومی ها باید جدی تر گرفته شود؛ این در حالیست که این مهم بطور ویژه مورد توجه قرار داشته و تاکنون دوره های آموزشی مناسبی در این زمینه برگزار شده است.

حسيني اطلاع داني و اطلاع رساني را از اهم برنامه هاي روابط عمومي ها دانست و افزود: روابط عمومي ها ضمن بهره گيري از آموزش هاي نوين پل ارتباطي امين بين مردم و مسئولان باشند.

در ادامه مسئولان روابط عمومي ها خواسته هاي خود از جمله برگزاري كارگاه آموزشي،اهميت بيشتر روسا به روابط عمومي ها و.. را بيان داشتند.

درپايان توسط فرماندار و معاون فرماندار آزادشهر از روابط عمومي هاي برتر با اهداي تقديرنامه و هديه تجليل شد.


فرماندار آزادشهر : آموزش های عمومی و تخصصی مد نظر روابط عمومی ها قرار گیرد

 

فرماندار آزادشهر : آموزش های عمومی و تخصصی مد نظر روابط عمومی ها قرار گیرد

 

فرماندار آزادشهر : آموزش های عمومی و تخصصی مد نظر روابط عمومی ها قرار گیرد

 

فرماندار آزادشهر : آموزش های عمومی و تخصصی مد نظر روابط عمومی ها قرار گیرد

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 480
  • کد خبر : 45823