عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی کمیته برداشت غلات شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه هماهنگی کمیته برداشت غلات شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه هماهنگی کمیته برداشت غلات شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه سيد رسول حسيني فرماندار شهرستان آزادشهر و جمعي از روساي شهرستان با مهندس حكيم گلدي زاده مديركل تعاون روستايي استان و مهندس ميقاني مديركل راهداري و حمل و نقل جاده استان گلستان در خصوص هماهنگی برداشت غلات شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ازادشهر ، در اين جلسه که به ریاست سید رسول حسینی فرماندار برگزار شد در ارتباط با مشكلات كشاورزان اعم از نحوه تحويل محصولات كشاورزي و نحوه پرداخت پول كشاورزان و همچنين بررسي مشكلات كاميونداران شهرستان گفتگو و تصميماتي اتخاذ شد.

فرماندار آزادشهر افزود:جهاد کشاورزی هر چه سریعتر از طریق مختلف نسبت به اطلاع رسانی و آموزش کشاورزان در خصوص زمان مناسب به برداشت گندم وسایر غلات اقدام نمایند .

وی اضافه کرد: یکی از عواملی که در زمان برداشت محصول گندم و جو به کشاورزان خسارت وارد می کند، استفاده از کمباین های قدیمی است که باعث ریزش محصول می گردد که با برنامه ریزی های صورت گرفته سعی خواهد شد تا از این وسایل کمتر استفاده شود.

حسینی تصریح کرد: تعیین زمان مناسب جهت برداشت گندم و غلاتنقش مهمی در افزایش راندمان برداشت دارد زیرا از میزان ریزش گندم کاسته می شود که باید این زمان توسط کارشناس کشاورزی مشخص شود.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: یکی از مشکلات کمباین داران، مسئله سوخت می باشد که با برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شده که شرکت نفت با استفاده از مجوزهایی که از سوی جهاد کشاورزی صادر می شود، سوخت مورد نیاز آنان را تأمین نماید،

سید رسول حسینی ضمن اشاره به وقوع آتش سوزی در سطح مزارع شهرستان خاطر نشان کرد:شهرداری های شهرستان در خصوص اطفاء حریق و مهار آتش در مزارع کشاورزی شهرستان آمادگی لازم را داشته باشند وهمچنین ادارات آبفای روستایی و امور عشایر در تامین تانکر حمل آب و پشتیبانی با شهرداری همکاری نمایند .


جلسه هماهنگی کمیته برداشت غلات شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 343
  • کد خبر : 45871