عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار آزادشهر : طرح مفتاح الجنه نقش مهمی در رفع مشکلات نیازمندان دارد


فرماندار آزادشهر : طرح مفتاح الجنه نقش مهمی در رفع مشکلات نیازمندان دارد

فرماندار آزادشهر : طرح مفتاح الجنه نقش مهمی در رفع مشکلات نیازمندان دارد

فرماندار شهرستان آزادشهر با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به فقرا و محرومان در ماه مبارک رمضان، نقش طرح مفتاح الجنه را در رفع مشکلات نیازمندان مهم خواند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید رسول حسینی فرماندار در راستای اجرای طرح مفتاح الجنه به همراه مدیر کمیته امداد این شهرستان با حضور در منزل تعدادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد، آنان را مورد تفقد و دلجويی قرار داد و با بیان این که اجرای طرح مفتاح الجنه نقش مهمی دررفع مشکلات نیازمندان دارد، گفت: این طرح با هدف تمسکبه سیره و رفتار علوی و فراهم کردن فرصت لازم برای کمک به نیازمندان و ایتام برپاشده است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به فقرا و محرومان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: دستگیری و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان در نزد خداوند متعال ثواب و اجر مضاعفی دارد و همه باید در این ماه به محرومان آبرومند خدمت کنند.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه کار خیر باید به یک فرهنگی عمومی تبدیل شود، تصریح کرد: کمک به نیازمندان و فقرا یکی از ویژگی‌های مهم مسلمانان است و این عمل نیکو باعث سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

«نوروزی» مدیر کمیته امداد شهرستان آزادشهر به تشریح طرح مفتاح الجنه پرداخت و گفت: طرح مفتاح الجنه طرحی است که در قالب آن خیران و مسئولان در طول سال بویژه در ماه مبارک رمضان با حضور در منازل مددجویان، آنها را مورد تفقد و دلجويی قرار می‌دهند.

وی با بیان این که در طرح حسنه مفتاح الجنه مسئولان و خیران از نزدیک با وضعیت زندگی و مشکلات نیازمندان آشنا می‌شوند، افزود: ظرفیت و اعتبارات کمیته امداد محدود است و جوابگوی نیاز مددجویان تحت حمایت نیست به همین منظور خیران و نیکوکاران می‌توانند در خدمت‌رسانی به نیازمندان مشارکت کنند و گره‌ای از مشکلات آنان را باز کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: فرماندار آزادشهر در این دیدارها ضمن استماع درد دل مددجویان تحت حمایت به هر یک از خانواده‌های مددجو هدایایی اهداء کرد.

فرماندار آزادشهر : طرح مفتاح الجنه نقش مهمی در رفع مشکلات نیازمندان دارد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 601
  • کد خبر : 46036