عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان آزادشهر با حضور حسين لاري كمان معاون فرماندار، دكتر گلزاري مدير شبكه بهداشت و درمان و ساير روساي ادارات در سالن اجتماعات درمانگاه شماره ٢ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، در ابتدای این جلسه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر ضمن خوش آمدگویی به اعضاء ، سلامت مردم را از مهمترین مقوله های مورد توجه شورای بهداشت شهرستان و کارگروه سلامت و امنیت غذایی عنوان و ابراز داشت: با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان خوشبختانه به حداکثر رسیده و شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقاء شاخص های بهداشتی در شهرستان هستیم.

حسین لاری کمان افزود: از آنجايي که اولين رکن جامعه سلامت روح و جسم مي باشد، جهت تضمين سلامت روح و جسم افراد جامعه در اين خصوص با عنوان سلامت و امنيت غذايي فعاليتهايي انجام مي پذيرد که خوشبختانه در شهرستان آزادشهر این اقدامات مناسب بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنين خواستار بازديد مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با سلامت مردم از جمله عرضه کنندگان مواد غذايي شد و افزود: سلامت مردم در اولويت اول امور قرار دارد لذا در این راه هرگونه کم کاری و سهل انگاری از هیچ فردی قابل قبول نخواهد بود.

در ادامه اين جلسه در ارتباط با آبياري بهداشتي مزارع كشاورزي، ساماندهي دستفروشاني كه موارد بهداشتي را رعايت نميكنند و برگزاري هفته اي پياده روي صبحگاهي كاركنان دولت در شهرستان بحث و تصميماتي اتخاذ شد.

 جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 339
  • کد خبر : 47230