عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار گالیکش


دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار گالیکش

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار گالیکش

 احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان صبح روز گذشته (31تیر ماه) با حضور در فرمانداری گالیکش، با خسروی فرماندار این شهرستان دیدار و پیرامون مسائل مختلف حوزه آموزش و پرورش در شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسن خسروی فرماندار شهرستان در این دیدار با اشاره به مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله آب روستایی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکثر مشکلات شهرستان به‌هم مرتبط بوده لذا ما تلاش می‌کنیم درخصوص تخصیص اعتبارات شهرستان تعادل را برقرار نموده و ان‌شاالله مشکلات آموزش و پرورش نیز مرتفع گردد.

 

خسروی اظهار داشت: این فرمانداری همانند سنوات قبل در راستای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و همچنین پیشبرد اهداف متعالی تعلیم و تربیت فرزندان این شهرستان در کنار آموزش و پرورش خواهد بود و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

 

وی ضمن تأکید بر استفاده از اعتبارات ملی در ساخت فضاهای آموزشی تصریح کرد: ارتباط با خیّرین و استفاده از ظرفیت شهرستانی و همچنین کشوری خیّرین در دستور کار قرار دارد.

 

فرماندار گالیکش افزود: امیدوارم که بتوانیم در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل آموزشی شهرستان، ساخت و ساز و نوسازی مدارس و اتمام پروژه‌های عمرانی که قرار است در سطح شهرستان ساخته شود با همکاری و همیاری یکدیگر بهترین نتیجه را بگیریم.

 

در ادامه این دیدار مهدی خسروی مدیر آموزش و پرورش گالیکش گزارشی از وضعیت آموزش و مشکلات و نیازمندیهای این اداره را ارائه کرد.

 

خسروی کمبود نیروی انسانی و مدرسه شبانه روزی و ساخت هنرستان پسرانه و دخترانه را از مهم‌ترین چالش‌های آموزش و پرورش گالیکش عنوان کرد.

 

وی همچنین ایجاد منابع درآمدزایی پایدار و تبدیل به احسن کردن فضاهای آموزشی را در رفع مشکلات مالی آموزش و پرورش مؤثر دانست

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار گالیکش

 

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با فرماندار گالیکش

 

.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 451
  • کد خبر : 47988