عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بنیاد مستضعفان از استان گلستان برای احیای تولید خاویار کشور حمایت می کند

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در آیین واگذاری املاک علوی به مردم مناطق کم برخوردار کشور در شهرستان ترکمن؛

بنیاد مستضعفان از استان گلستان برای احیای تولید خاویار کشور حمایت می کند

بنیاد مستضعفان از استان گلستان برای احیای تولید خاویار کشور حمایت می کند

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از آمادگی این بنیاد برای حمایت از فعالان اقتصادی گلستان برای احیای تولید و صادرات خاویار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن، در ادامه روند واگذاری اسناد زمین های زراعی و مسکونی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مردم محروم و مستضعف که بر مبنای دستور رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان شکل گرفته است، امروز مراسم اهدای ۳ هزار سند به مردم محروم شهرستان ترکمن در روستای نیازآباد این شهرستان و با حضور مسئولان ارشد بنیاد مستضعفان، استاندار گلستان برگزار شد.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این آئین با اشاره به اینکه حضور در جمع مردم محروم و مستضعف همیشه خستگی را از تن ما بیرون می کند، اضافه کرد: از همکاری استاندار، مدیران کل بنیاد مسکن و ثبت اسناد و همراهی همه مردم برای ارائه این خدمت ماندگار صمیمانه تشکر می کنم.
محمد سعیدی کیا با بیان اینکه ما امسال بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال به هر استان سهمیه تسهیلات اشتغالزایی روستایی از طریق بانک سیما اختصاص دادیم، گفت: این تسهیلات در سالهای گذشته هر سال ۲۰۰میلیارد ریال بوده است که در دو سال گذشته استان گلستان ۳۷۵ میلیارد ریال از ۴۰۰ میلیارد ریال سهمیه خود را جذب کرده است.
وی با اشاره به درخواست فرماندار بندر ترکمن و استاندار گلستان مبنی بر سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان در آستان گلستان، خاطرنشان کرد: ما مدتهاست منتظر اعلام آمادگی استان گلستان برای احیای تولید و صادرات خاویار هستیم و در این حوزه حاضر به همکاری و سرمایه گذاری هستیم.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همینجا به استاندار گلستان قول می دهم علاوه بر ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی در مناطق محروم، ۱۰۰ میلیارد ریال نیز ویژه موضوع خاویار به گلستان اختصاص می دهیم، ادامه داد: اگر تا دی ماه این تسهیلات جذب شود قول می دهم که بازهم اعتبارات بیشتری را به سمت گلستان روانه کنیم.
رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز بالغ بر ۳هزار سند به مردم محروم بندر ترکمن اعطا می شود، گفت: از این اسناد، ۲۵۰۰ فقره زمین کشاورزی با مساحت ۴هزار و ۱۰۰ هکتار و ارزش ۷۲۷ میلیارد ریال و ۵۰۰ فقره سند زمین مسکونی به مساحت ۲۲ هکتار و ارزش ریالی ۸۴ میلیارد ریال خواهند بود که امروز به صورت نمادین به ۱۴ خانواده اعطا می شود.

 

بنیاد مستضعفان از استان گلستان برای احیای تولید خاویار کشور حمایت می کند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .