عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 5 پروژه کلیدی و اقتصادی با اشتغال بالا محور اقدامات و پیگیری های مجموعه دولت در شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر:

5 پروژه کلیدی و اقتصادی با اشتغال بالا محور اقدامات و پیگیری های مجموعه دولت در شهرستان آزادشهر

 5 پروژه کلیدی و اقتصادی با اشتغال بالا محور اقدامات و پیگیری های مجموعه دولت در شهرستان آزادشهر
"سید رسول حسینی" فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه شورای معاونین و بخشداران گفت: 5 پروژه کلیدی و اقتصادی با اشتغال بالا محور اقدامات و پیگیری های مجموعه دولت در شهرستان آزادشهر می باشد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و تشکر از اقدامات انجام شده،  اشتغال را اولویت همه برنامه های مجموعه دولت در شهرستان بیان کرد و افزود: اگر بتوانیم با تلاش بیشتر مشکل اشتغال جوانان را حل کنیم آسیب های اجتماعی به طور محسوسی کاهش خواهد یافت و همچنین مشکل ازدواج و مسکن را خود جوان شاغل با برنامه ریزی درست حل خواهد کرد.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهمیت تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی و خدمات رسان پرداخت و خاطر نشان کرد: بحث و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مهمترین مباحثی است که امروزه در دستگاه های دولتی مطرح است و در واقع طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور تحول در نظام اداری کشور به تصویب شورای عالی اداری رسیده و در حال اجرا می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر از نهایی کردن 5 پروژه اقتصادی به عنوان پایلوت برنامه های در دست پیگیری شهرستان خبر داد و افزود: این 5 پروژه نهایی شده و به استانداری هم ارسال شده و بعد از این همه پیگیری ها برای به ثمر رسیدن این 5 پروژه کلیدی و محوری با اعتبار و اشتغال بالا می باشد.

در ابتدای این جلسه حسین لاری کمان و حمیدرضا ملک حسینی معاونین فرماندار و محمودرضا پژوهش بخشدار مرکزی و محمدرضا جفایی بخشدار چشمه ساران گزارش مبسوط و کاملی از اقدامات صورت گرفته، مسائل و مشکلات موجود حوزه کاری خود را ارائه کردند.
 

5 پروژه کلیدی و اقتصادی با اشتغال بالا محور اقدامات و پیگیری های مجموعه دولت در شهرستان آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 384
  • کد خبر : 52014