عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه فرهنگی ما از مسیر کتابخوانی می گذرد

فرماندار ترکمن در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان؛

توسعه فرهنگی ما از مسیر کتابخوانی می گذرد

توسعه فرهنگی ما از مسیر کتابخوانی می گذرد

 فرماندار ترکمن در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: توسعه فرهنگی ما از مسیر کتابخوانی می گذرد و اگر از لحاظ فرهنگی رشد نکنیم توسعه در جامعه اتفاق نمی افتد.
به گزارش روابط عمومی فرماندرای شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار اظهار داشت: در راستای فرهنگسازی بایستی فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه نهادینه شود و  در این راستا با طراحی و اجرای برنامه هایی تلاش کنیم اقشار مردم به سمت کتابخوانی سوق داده شوند و سرانه مطالعه بالا رود و از این مسیر، بتوانیم توسعه را در جامعه رقم بزنیم.
وی افزود: اگر معتقد به توسعه جامعه هستیم بایستی ارزش کتاب و کتابخوانی در جامعه برجسته شود چرا که جزو مقوله های زیربنایی توسعه هر جامعه کتابخوانی می باشد.
فرماندار تاکید کرد: نگاه ما باید این باشد که کدام راه حل خوب و پیشنهاد خوب می تواند عملیاتی شود که نه تنها ذهن افراد کتابخوان را تقویت کند بلکه افرادی را که در وادی کتاب و مسائل فرهنگی نیستند وارد گود کند و در این صورت در جامعه اثرگذار خواهد بود.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی به برنامه های این ایام اشاره و گفت: نشست کتابخوان با حضور روسای ادارات و کارکنان آنها، گلریزان کتاب ، نشست با دانشجویان، تجلیل از نویسندگان و نخبگان فرهنگی، نمایشگاه کتاب و .. ظرفیت های خوبی هستند که در این ایام می تواند تاثیرگذار باشد.
 

توسعه فرهنگی ما از مسیر کتابخوانی می گذرد

 

توسعه فرهنگی ما از مسیر کتابخوانی می گذرد

 

توسعه فرهنگی ما از مسیر کتابخوانی می گذرد

 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .