عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزودی حدود 300 میلیارد تومان در گنبدکاووس سرمایه گذاری خواهد شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

بزودی حدود 300 میلیارد تومان در گنبدکاووس سرمایه گذاری خواهد شد

بزودی حدود 300 میلیارد تومان در گنبدکاووس سرمایه گذاری خواهد شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: علاوه بر یکهزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در یکسال گذشته، بزودی شاهد سرمایه گذاری حدود 300 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی در گنبدکاووس خواهیم بود.
مهندس عبدالقدیر کریمی، درمصاحبه رادیویی با صدا و سیمای استان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طی چهل سال اخیر در حوزه های مختلف اظهار داشت: ایجاد امکانات و زیر ساخت ها در مناطق محروم قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته در این 40 سال در حوزه های مختلف پیشرفت های زیادی داشته باشد.
وی افزود: شرایط روستاهای گنبدکاووس به ویژه در مناطق مرزی نسبت به سالیان گذشته بسیار خوب و متفاوت است و خدمات ارزنده دولت در دورترین نقاط کشور به همه اقشار چه شیعه و چه سنی با هر قوم و مذهبی ارائه شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: مردم و مسئولان ،ائمه جمعه و جماعات اهل شیعه و سنی گنبدکاووس با اتحاد، وحدت و انسجام برای آبادانی و امنیت شهرشان تلاش می کنند و روز 13 آبان با حضور پرشور خود در راهپیمایی، یکبار دیگر پشتیبانی خود از ولایت فقیه و مقابله با استکبار جهانی و ایستادگی در برابر تحریم ها را به جهانیان نشان خواهند داد.
وی با اشاره به عملکرد مثبت نظام جمهوری اسلامی ایران در این مدت،  ادامه داد: تنها در یکسال گذشته، بخش خصوصی برای همراهی و تعامل با نظام جمهوری اسلامی در راستا تولید و اشتغال یکهزارو 800 میلیارد تومان در گلستان سرمایه گذاری کرده است که از این میزان یکهزار میلیارد تومان در شهرستان گنبدکاووس انجام شده است.
کریمی گفت: امسال از 900 میلیارد تومان اعتبارات هفته دولت، یک سوم آن، چیزی حدود 300 میلیارد تومان در گنبدکاووس برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی تخصیص یافته است.
وی یادآور شد: از مبلغ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی حدود 300 میلیارد تومان در جاده ترانزیتی نفت در قالب 4 پروژه پیش بینی شده است که در حال اجزا است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس ابراز کرد: یکی از پروژه های شاخص گنبدکاووس تولید اسید هیومیک است که به گفته کارشناسان فن یک معجزه کشاورزی و تولید آن در ایران بی نظیر می باشد.
وی چند پروژه گلخانه و نیروگاه خورشیدی را از افتخارات شهرستان برشمرد و افزود: این نیروگاه خورشیدی در روستای دوزالوم بخش داشلی برون مستقر است و قرار است با همین سیستم آب و برق 15 روستای مرزی اطراف خود را تامین کند .
کریمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این سرمایه گذاری ها، در حال رایزنی با سرمایه گذاران برای حدود 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان هستیم که مهمترین آن پروژه پسماند شهرستان است.
وی وجود ریزگردها را در آینده در شمال گنبدکاووس نگران کننده دانست و اظهار داشت: یکی از نگرانی های جدی ما در شهرستان به ویژه در شمال گنبدکاووس وجود گرد و غبار و ریزگردها در 20 سال آینده خواهد بود و تلاش داریم تا با توسعه فضای سبز و کاشت نهال و درخت بتوانیم این معضل را کاهش و از بین ببریم


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 486
  • کد خبر : 52972