عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سرمایه گذاری چشمگیر بخش خصوصی در چند سال اخیر گنبدکاووس را به یک ظرفیت بزرگ اقتصادی تبدیل کرده است

معاون استاندار وفرماندارویژه گنبدکاووس:

سرمایه گذاری چشمگیر بخش خصوصی در چند سال اخیر گنبدکاووس را به یک ظرفیت بزرگ اقتصادی تبدیل کرده است

سرمایه گذاری چشمگیر بخش خصوصی در چند سال اخیر گنبدکاووس را به یک ظرفیت بزرگ اقتصادی تبدیل کرده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در سه سال اخیر بیشترین سرمایه گذاری بخش خصوصی استان در گنبدکاووس بوده که این شهرستان را به یک برند تبدیل کرده است.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی شهرستان اظهار کرد: فضای سخت و سنگین شیوع بیماری کرونا در کشور در یکسال گذشته سبب شده تا برخی از فعالیت های سرمایه گذاری کند شده و چنین موضوعاتی تحت الشعاع این بیماری قرار گیرد.
وی تصریح کرد: از سال 1396 تاکنون بیشترین سرمایه گذاری بخش خصوصی استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس اتفاق افتاده که از فعالیت های خوب دستگاه های اقتصادی و اجرایی مرتبط با این حوزه است.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به سرمایه گذاری بیش از 50 درصدی بخش خصوصی در گنبدکاووس خاطر نشان کرد: در سال 98 از مجموع یکهزارو 900 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان گلستان بیش از 53 درصد آن یعنی حدود 950 میلیارد تومان در این شهرستان سرمایه گذاری شده و مابقی آن در 13 شهرستان دیگر استان بوده است.
وی با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان دوباره احیا و فعال می شود گفت: بعد از یکسال از شیوع بیماری کرونا در کشور و به تبع شهرستان با کمک دستگاه های اجرایی و مرتبط قرار است سرمایه گذاری در این حوزه دوباره فعال و احیا شود.
کریمی بیان کرد: گنبدکاووس در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری دارای ظرفیت های بسیار خوبی نسبت به دیگر شهرستان های استان است و امید داریم با تلاش همه دستگاه ها و سرمایه گذاران بتوانیم در این حوزه همچنان پیشتاز باشیم


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 230
  • کد خبر : 79624