عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نازقلچی: ایثارگران و فرزندان شاهد دو ظرفیت ارزشمند هستند


نازقلچی: ایثارگران و فرزندان شاهد دو ظرفیت ارزشمند هستند

نازقلچی: ایثارگران و فرزندان شاهد دو ظرفیت ارزشمند هستند

فرماندار شهرستان ترکمن در دیدار با معاون فرهنگی بنیاد شهید استان، با بیان اینکه ایثارگران و فرزندان شاهد دو ظرفیت ارزشمند هستند، گفت: تلاش داریم از دو ظرفیت ایثارگران و فرزندان شاهد در سطح شهرستان به نحو احسنت استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، مرجان نازقلچی با بیان اینکه این ظرفیت بسیار ارزشمندی برای انجام کارهای فرهنگی است، افزود: امیدوارم در آینده با هم اندیشی بیشتر بتوانیم کارهای بزرگ و ماندگاری انجام دهیم.

وی بیان داشت: در پی آن هستیم تا در راستای بالا بردن ظرفیت و پتانسیل ادارات، نهادها و NGOهای ایثار و شهادت در سطح شهرستان شکل گیرد زیرا که باور و یقین داریم که این NGOها می تواند نقش موثری در ارتباط بین مردم و مسئولین ایفا کند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید استان گلستان نیز خاطرات ایثارگران را بهترین منبع برای ترویج ایثار و شهادت دانست و گفت: ایثار تنها نقطه اتکا برای دور هم جمع کردن و پرورش دادن است.

طالع زاری با اشاره به اهداف حوزه متبوع خود در سال 94 اظهار داشت: با توجه به اوضاع سیاسی کشور، تلاش داریم مفاهیم ایثار و شهادت که مورد تایید همگان هست را بسط و گسترش دهیم تا از این طریق بتوانیم اقوام را به یکدیگر نزدیک و متحد کنیم تا این فرهنگ ماندگار شود.

طالع زاری تصریح کرد: مطمئنا شرط ماندگاری این فرهنگ هم مردمی کردن آن است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .