عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین کارگاه آموزشی فرصت های کسب وکار در فضای مجازی (ویژه بانوان)برگزار شد

با هماهنگی فرمانداری گرگان :

اولین کارگاه آموزشی فرصت های کسب وکار در فضای مجازی (ویژه بانوان)برگزار شد

اولین کارگاه آموزشی فرصت های کسب وکار در فضای مجازی (ویژه بانوان)برگزار شد
اولین کارگاه آموزشی کارگاه آموزشی فرصت های کسب وکار در فضای مجازی (ویژه بانوان) و کارگاه" آموزشی خانواده و فضای مجازی"در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .
در این جلسه علی اکبر قجری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان با تسلیت به مناسبت رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) بیان داشت: فضای مجازی افق های جدیدی را در فضای کسب و کار بوجود آورده است که با استفاده از این فضا و ظرفیت های بومی و همچنین نوآوری می توان فضای کسب و کار را در کشور رونق بخشید و بسترهای جدید را برای اشتغال فراهم کرد.
وی افزود: امروزه شاهد فعالیت های کادب کاربران در فضای مجازی هستیم که می توان با برنامه ریزی درست این فضا را به محیطی مناسب جهت کسب و کار تبدیل نماییم.
قجری با اشاره به برگزاری این کارگاه با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان گلستان اظهار داشت: برگزاری این کارگاه نشان از عزم راسخ مدیران در حوزه فضای مجازی و حوزه کسب و کار بوده که نگاه ما در بحث عرضه کالا و خدمات نه فقط در بازار شهرستانی و استانی بلکه معطوف به عرضه کالا و خدمات در بازار جهانی می باشد .
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان یادآور شد:‌رقابت در بازار کار نیاز به هوشیاری زیاد دارد و لازمه آن ،تمرکز کارآفرینان روی کیفیت ،نوآوری و توجه به ذایقه جامعه است .
همچنین در این جلسه مهندس احمدی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص فرهنگ سازی و بهره مندی از فضای مجازی گفت: در زمان نه چندان دور صحبت کردن از فضای مجازی قابل لمس نبود اما امروزه همه درگیر فضای مجازی شده اند و این فضا در  تمام ابعاد زندگی انسان (سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی) اثرگذار بوده است .
احمدی افزود: امروزه واژه دهکده جهانی که همه ما آن را لمس می کنیم از طریق شبکه های مجازی در جریان اتفاقات و رخدادهایی که در گوشه و کنار جهان می افتد ، این فضا مثل خیلی از زمینه ها می تواند مفید و مضر باشد .
وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت و امکانات موجود در فضای مجازی عنوان کرد گفت:‌نباید فقط به موضوع سرگرمی و اطلاعاتی که تآثیری در رشد ما نداشته و در این فضا رد و بدل می گردد بسنده کرد بلکه باید از این فضا در راستای اهداف و رسالت ها به نحو مقتضی بهره مند شویم.
احمدی همچنین اظهار داشت: امروزه موضوع اشتغال دغدغه همه ما  در جامعه است و با استفاده از ظرفیت اینترنت و فضای مجازی راههایی وجود دارد که می توانیم اشتغال و کسب درآمد را فراهم نماییم.
در ادامه این کارگاه آموزشی خانم بیگی و خانم بیات به طور کامل در خصوص فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت ،دستیار مجازی و نحوه راه اندازی کسب و کار اینترنتی و فرآیند بازاریابی آنلاین و بیزینس مطالبی را ارایه نمودند.
 

اولین کارگاه آموزشی فرصت های کسب وکار در فضای مجازی (ویژه بانوان)برگزار شد

 

اولین کارگاه آموزشی فرصت های کسب وکار در فضای مجازی (ویژه بانوان)برگزار شد

 


 

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 406
  • کد خبر : 54949