عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان رامیان تشکیل شد


جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان رامیان تشکیل شد

جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان رامیان تشکیل شد

جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان رامیان با حضور مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر در محل فرمانداری تشکیل گردید.

حسینی معاون فرماندار در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن سی و ششمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب را گرامی داشت.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی دانست تا با بیان ایثارگریها و از خودگذشتگی های مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نسل جدید را با آرمانهای انقلاب اسلامی آشنا نماییم.

معاون فرماندار از مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر شهرستان خواست تا نسبت به اجرای هر چه بهتر برنامه های ستاد جدیت داشته و گزارش فعالیتهای خود را به دبیرخانه ستاد دهه فجر مستقر در فرمانداری ارسال نمایند.

اجرای زنگ انقلاب به صورت متمرکز در دبیرستان شریعتی رامیان، سخنرانی استاندار محترم در مسجد جامع روستای توران ترک در مورخ 12/ 11 /93، برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر در ابوالفضلیه خان به بین با حضور آیت ا... نورمفیدی نماینده محترم ولی فقیه در استان در مورخ 12 /11 /93، همایش شوراهای دانش آموزی در مورخ 13 /11/ 93، برگزاری جشن ویژه بانوان در مورخ 15 /11/ 93 در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان ،اجرای مراسم رادیویی به صورت زنده در مورخ 15/ 11 /93 در محل کانون نعیم، یادواره 250 شهید سرفراز و سرداران شهید و 10 شهید گمنام در مورخ 16 /11/ 93 در محل مسجد جامع رامیان ، مراسم متمرکز کلنگ زنی و افتتاح پروژه ها با حضور مدیران استانی و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های شاخص ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان رامیان می باشد.

جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان رامیان تشکیل شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 1143
  • کد خبر : 5510