عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد


کارگروه گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

کارگروه گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

کارگروه گردشگری شهرستان آزادشهر با حضور حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، شهرداران و بخشداران و اعضای کارگروه و تعدادی از پزوهشگران و اساتید دانشگاه حوزه گردشگری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ملک حسینی معاون فرماندار ضمن تشکر از حضور روسای ادارات گفت: در بحث گردشگری دو مقوله زیرساخت و امکانات و امنیت از اهمیت به سزایی برخوردار و سبب افزایش ضریب ماندگاری گردشگران در شهرستان می شود.
معاون عمرانی فرماندار خطاب به بخشداران و دهیاران گفت: شناسایی نقاط تاریخی و ثبت این آثار را با جدیت پیگیری کنید تا بتوانیم میزان ثبت آثار ملموس و غیرملموس شهرستان را افزایش دهیم.
وی تاریخ شفاهی آزادشهر را بسیار غنی دانست و اظهار کرد: اداره میراث فرهنگی شهرستان به عنوان دبیر ستاد وظیفه شناسایی مورخان و تاریخ دانان شهرستان را بر عهده دارد و با ارتباط گیری با این عزیزان نسبت به مکتوب کردن تاریخ شهرستان اقدام نماید.
معاون فرماندار آزادشهر در پایان اظهار کرد: در برخی از استان های کشور اعتبارات گردشگری از اعتبارات ملی و نفت بیشتر است و نیاز است در شهرستان آزادشهر به عنوان شاهراه حیاتی شمال کشور و نقطه اتصال سه استان شمالی، با توسعه زیرساخت ها و و ایجاد امنیت پایدار توسعه گردشگری را دنبال نماییم.
در ادامه خانم دکتر سعیدی از محققان و پزوهشگران . استاید دانشگاه در رشته تاریخ موارد و پیشنهادات علمی و کاربردی خود را برای کیفیت و اثرگذاری بیشتر کارگروه گردشگری شهرستان ارائه نمود.
لازم به ذکر است کارگروه گردشگری شهرستان با هدف تدوین و ارایه راهبردها، اهداف و برنامه های عملیاتی توسعه گردشگری، جلب حمایت و سرمایه گذاری بخش‌های دولتی و غیر دولتی در راستای توسعه گردشگری، معرفی توانمندی ها، جاذبه ها، برگزاری همایش ها، کارگاه های آموزشی یا موضوع گردشگری جشنواره ها و نمایشگاه ی در شهرستان آزادشهر، اجرای برنامه های ستاد  هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی و تابستانی شهرستان برگزار می شود.
 

کارگروه گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

کارگروه گردشگری شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 446
  • کد خبر : 55634