عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار گالیکش با رئیس و پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان

بمناسبت روز جهاد کشاورزی؛

دیدار فرماندار گالیکش با رئیس و پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان

دیدار فرماندار گالیکش با رئیس و پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان

بمناسبت چهاردهم دیماه روز جهاد کشاورزی، فرماندار، معاون عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان گالیکش صبح شنبه (15دی ماه) با مدیر و پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گالیکش، حسین مایلی فرماندار شهرستان در این نشست اظهار کرد: مجموعه جهاد کشاورزی نقش عمده‌ای در عرصه تأمین امنیت غذایی جامعه دارد و وسعت دامنه فعالیت‌ها و امورات این حوزه بسیار گسترده ‌ا‌ست.

فرماندار گالیکش افزود: اهمیت فعالیت جهاد کشاورزی به دلیل ارتباط مستقیم با قشر مولد جامعه یعنی کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان بسیار ارزشمند است و بر ‌کسی پوشیده نیست.

وی افزود: انتظار می‌رود مجموعه جهاد کشاورزی و کارشناسان مربوطه با همکاری و تعامل دو طرفه با مردم اقدامات مؤثری درخصوص تغییر الگوی کشت به‌ویژه تبدیل اراضی شیبدار به باغات مثمر و غیرمثمر و گیاهان دارویی نظیر زعفران، گل گاوزبان، گل محمدی و ... انجام دهند.

مایلی در پایان خاطرنشان کرد: احداث پروژه دهکده گیاهان دارویی شهرستان گالیکش از جمله اقدامات برجسته دولت تدبیر و امید در زمینه پژوهشی و مطالعاتی بوده و با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شده‌است در راستای بالا بردن وضعیت اشتغال، در فاز اول نسبت به جذب و بکارگیری 30 نفر از اهالی شهر صادق‌اباد و روستاهای اطراف به عنوان نیروی کار اقدام شود.

 

 

دیدار فرماندار گالیکش با رئیس و پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان

 

دیدار فرماندار گالیکش با رئیس و پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 850
  • کد خبر : 55645