عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز ایام ا.. دهه فجر پیام تبریک صادر کرد

همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز ایام ا.. دهه فجر پیام تبریک صادر کرد

فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز ایام ا.. دهه فجر پیام تبریک صادر کرد

فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر پیام تبریک صادر کرد و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و این روزهای تاریخ ساز را به ملت غیور ایران خاصه مردم انقلابی شهرستان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر است:
"بسمه تعالی
فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر، سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که نشان داده‌اند همواره با استقامت می‌توان در برابر زیاده‌ خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد.
دهه فجر، سر آغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته و تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است که بدانیم عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون شهدای گرانقدر و عزیزانی هست که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.
اینجانب فرارسیدن ایام غرور آفرین و شکوهمند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و به ملت شریف ایران  بویژه مردم انقلابی شهرستان ترکمن تبریک و تهنیت عرض می نمایم و موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی را از خداوند منان خواهانم و امیدوارم که این انقلاب، تا انقلاب حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت مستدام بماند.
الیاس هیوه چی
فرماندار  و رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان ترکمن"


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .