عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته مشاغل از بهترین نامگذاری ها در آموزش و پرورش است

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

هفته مشاغل از بهترین نامگذاری ها در آموزش و پرورش است

هفته مشاغل از بهترین نامگذاری ها در آموزش و پرورش است

معاون استانداروفرماندار ویژه گنبدکاووس درمراسم افتتاح نمایشگاه متمرکز هفته معرفی مشاغل ویژه شرق گلستان گفت: هفته معرفی مشاغل از بهترین نامگذاری ها در آموزش و پرورش است که فرصت مناسبی را برای آشنایی دانش آموزان و خانواده هایشان با رشته های فنی و مهارتی فراهم می کند.

عبدالقدیر کریمی افزود: دانش آموزان و خانواده ها در سایه آشنایی با رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش می توانند آینده شغلی و شخصیتی خود را تضمین کرده و بلافاصله پس از فراغت از تحصیل وارد بازار کار شوند.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش باید از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی خود برای معرفی رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش به دانش آموزان و اولیای آنان استفاده کند.
کریمی بااشاره به نامگذاری امسال به نام سال 'رونق تولید' توسط رهبری انقلاب، گفت: برای تحقق این شعار راهبردی همه ادارات و نهادها بالاخص آموزش و پرورش باید متناسب با ظرفیت های خود، نقش آفرینی کنند.
وی تصریح کرد: گنبدکاووس ظرفیت های زیادی برای کسب و کار و رونق تولید دارد و در 15 ماه گذشته پنج هزار میلیارد ریال توسط دولت و 10 هزار میلیارد ریال نیز توسط بخش خصوص در این شهرستان سرمایه گذاری شده است.
کمال الدین نظرنژاد گفت: تلاش داریم تا سال تحصیلی آینده تعداد دانش آموزان هنرستان ها و مراکز کار دانش این شهرستان به 41 درصد افزایش یابد.
وی افزود: آشنایی دانش آموزان پایه نهم و خانواده آنان با رشته های فنی و حرفه ای و کار دانش می تواند به انتخاب رشته متناسب با استعداد دانش آموز کمک کند.
نظرنژاد، توازن رشته ای در گلستان را خوب ندانست و افزود: بیشتر دانش آموزان این استان به رشته های نظری گرایش دارند، درحالی که تحصیل در هنرستان ها و کار دانش که تحصیل همراه با مهارت آموزی است، آینده شغلی آنان را تضمین می کند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 485
  • کد خبر : 60555