عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مقابله با موادمخدر وظيفه اي همگاني است

امام جمعه بندرگز :

مقابله با موادمخدر وظيفه اي همگاني است

مقابله با موادمخدر وظيفه اي همگاني است

امام جمعه بندرگز با بيان اينكه مقابله با موادمخدر ، وظيفه اي همگاني است ، گفت : اعتياد و مواد مخدر بالاترين منكرات و مقابله با اين امر نيز بالاترين معروف مي باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرگز در مسجد جامع این شهر افزود :   در برابر اين معضل خانمان سوز اجتماعي و ويران كن نمي توان بي تفاوت ماند و بايد همه دستگاهها و سازمان ها پاي كار بيايند .

وی بیان کرد : همه وظيفه داريم با دامي كه دشمن بوسيله اعتياد براي جوانان و نوجوانان عزيز كشور ما گسترده است، مقابله كنيم.

امام جمعه بندرگز بر ضرورت آگاه سازي قشرهاي مختلف جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان تأكيد كرد و آن را يكي از موثرترين شيوه‌هاي پيشگيري از اعتياد جوانان به بلاي خانمان سوز مواد مخدر دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل حسینی  هم چنین با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش مصرف انرژی ، از مردم خواست برای جلوگیری از کمبود آب و برق ، تا حد امکان در مصرف صرفه جویی کنند.

گفتنی است ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری به همراه جمعی از مسوولان اجرایی بندرگز به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته بندرگز ( 31 خرداد 98 ) حضور داشتند.

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 406
  • کد خبر : 62392