عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار و گفتگو امام جمعه با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار و گفتگو امام جمعه با فرماندار شهرستان آزادشهر

دیدار و گفتگو امام جمعه با فرماندار شهرستان آزادشهر

حجت الاسلام و المسلمین "شهابی" امام جمعه با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار دیدار و در ارتباط با مسائل و مشکلات شهرستان گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهز؛ حسینی فرماندار با اشاره به اینکه نیروهای توانمند و مستعد در سطح شهرستان حضور دارند و با بهره گیری از همه ظرفیتها باید در مسیر آبادانی و سازندگی منطقه گام برداریم .

حسینی افزود: مردم شهرستان قطعا از نیروهای بومی که مسئولیت دارند انتظار بیشتری خواهند داشت و باید با تمام تلاش و پیگیری های لازم در جهت رفع مشکلات مردم فعالیت نمائیم.

وی با اشاره به ضرورت رعایت عدالت و مساوات در تخصیص منابع و اعتبارات به همه نقاط شهرستان اعم از روستاها و شهرها، تحقق توسعه متوازن بویژه در روستاها را از اهداف مهم خود اعلام کرد و از همه نخبگان، دانشگاهیان و صاحبنظران بویژه علما و ائمه جمعه و جماعات شهرستان جهت ارائه نظرات و ایده های سازنده دعوت نمود.

امام جمعه آزادشهر نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت مشورت در اسلام، ظرفیت ائمه جمعه و جماعات شهرستان را به جهت حضور در بین مردم و انتقال مسائل و مشکلات آنها به مسئولین حائز اهمیت خواند.

حجت الاسلام شهابی افزود: علیرغم وضعیت اقتصادی و تنگناههای مالی دولت، رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت امورات مسئولین قرار گیرد و برخورد مناسب کارکنان دستگاههای اجرائی با ارباب رجوع و مردم شهرستان را خواستار شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 275
  • کد خبر : 62953