عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید شبانه فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین از بیمارستان حضرت معصومه (س)


بازدید شبانه فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین از بیمارستان حضرت معصومه (س)

بازدید شبانه فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین از بیمارستان حضرت معصومه (س)

 فرماندار شهرستان آزادشهر شب گذشته به همراه جمعی از اعضای شورای تامین با حضور در بیمارستان حضرت معصومه (س) ، ضمن گفتگو با بیماران و همراهان آنها از قسمت ای مختلف این بیمارستان بازدید نمودند.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار به همراه فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی و با همراهی روسای شبکه بهداشت و درمان و بهزیستی با حضور در بیمارستان حضرت معصومه (س) از مراحل مختلف خدمت رسانی به بیمارستان بازدید و مشکلات و نیازمندی های این مجموعه درمانی را مورد بررسی میدانی قرار دادند.
حسینی فرماندار در این بازدید ضمن عرض خداقوت به پرسنل بیمارستان و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر برای بیماران بستری شده گفت: فعالیت ها و اقدامات خوبی در این چند سال در راستای افزایش کمی و کیفی خدمت رسانی در این بیمارستان انجام شده است که البته با نقطه مطلوب فاصله دارد و باید تلاش کنیم در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان آنها اقدامی مفید و موثر انجام دهیم.
در ابتدای این بازدید پرویز گلزاری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارشی از وضع موجود بیمارستان، مشکلات و نیازمندی ها از جمله افزایش تخت های مراقبت های ویژه، افزایش نیروهای پرسنلی و کمبودهای اعتباری را برای تامین در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان مطرح نمودند.
 

بازدید شبانه فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین از بیمارستان حضرت معصومه (س)



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 305
  • کد خبر : 64301