عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان آزادشهر


برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان آزادشهر

 ظهر امروز چهارشنبه 5 شهریورماه ، جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان آزادشهر با حضور "حمیدرضا ملک حسینی" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، با موضوع بررسی وضعیت ذخایر و منابع آبی شهرستان و اقدامات قضایی و در راستای آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ملک حسینی معاون فرماندار ضمن خوشامدگویی به مهمانان و تشکر از گزارشات روسای ادارات حوزه آبرسانی گفت: سیلاب اخیر خسارات فراوانی به حوزه های مختلف وارد کرد ولی در حوزه منابع آبی با آورده خیلی خوبی مواجه هستیم که اگر بتوانیم با مدیریت درست و با برنامه پیش رویم میتوانیم بخشی از کمبودهای آبی شهرستان را در آینده جبران کنیم.
وی با اشاره به آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها گفت: امور آب شهرستان با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی با همه متجاوزان به حریم و بستر رودخانه بدون هیچ گونه اغماضی برخورد کنند تا در سیلاب آینده خسارت های وارده کاهش یابد.
در ابتدای این دیدار مدیران امور آب ، آبفا و آبفار شهرستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های حوزه آبرسانی و همچنین نیازمندی آینده خود را ارائه نمودند.
 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 296
  • کد خبر : 64999