عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین همایش سالانه هنرهای تجسمی به مناسبت هفته دولت در شهرستان آزادشهر

با حضور فرماندار؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی کثیری از هنرمندان؛

برگزاری دومین همایش سالانه هنرهای تجسمی به مناسبت هفته دولت در شهرستان آزادشهر

 ظهر امروز پنج شنبه 7 شهریورماه؛ دومین همایش سالانه هنرهای تجسمی کلبه زرد با همکاری فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور سید رسول حسینی فرماندار در شهرستان آزادشهر برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار ضمن خوشامدگویی به هنرمندان و تبریک هفته دولت گفت: این همایش با هدف ترویج هنرهای تجسمی و به مناسبت هفته دولت برگزار شده است.
وی افزود: هنرهای تجسمی از آنجایی که با روح و جان جامعه آمیخته است می‌تواند جایگاه مهم و مؤثری در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در سطوح مختلف جامعه داشته باشد.
در ادامه  گزارش فعالیت های آموزشگاه هنرهای تجسمی کلبه زرد توسط مهدی آذرگان مسئول آموزشگاه، اجرای استند آپ کمدی، اجرای خوانندگی توسط آرش معیری، سخنرانی دکتر میرزایی مدرس دانشگاه و کارآفرینان موفق، اهداء جوایز به هنرجویان کلبه زرد و... از جمله برنامه های این همایش بود.
در پایان مراسم به هنرمندان منتخب به رسم تجلیل و یادبود جوایز و لوح سپاسی توسط فرماندار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.
گفتنی است: همایش فوق در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر و با استقبال بی نظیر هنرمندان شهرستانی برگزار شد.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 259
  • کد خبر : 65132