عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات پروژه های عمرانی کردکوی

ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی:

رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات پروژه های عمرانی کردکوی

رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات پروژه های عمرانی کردکوی

قدمنان فرماندار کردکوی در حاشیه نشست مشترک دهیاران و شوراهای اسلامی با فرماندار کردکوی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی این فرمانداری، با اشاره به تلاشهای انجام شده توسط مجموعه مدیریت شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون گفت:در هفته دولت ۴۴میلیارد تومان حجم اعتبارات برای بهره برداری از پروژهای عمرانی و اقتصادی صرف شد که انشاالله در دهه مبارک فجر با افزایش ۲۰۰ درصدی به بیش از ۹۰ میلیارد تومان می رسد.

وی افزود، سیل سال گذشته محصولات بیش از ۳۸۰۰هکتار از اراضی کشاورزی را کاملا از بین برد و برای جبران این خسارت تاکنون 5.600 میلیاد تومان به کشاورزان اعتبار بلاعوض پرداخت شد و در بخش مسکن نیز نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان بلاعوض و تسهیلات به مردم خسارت دیده پرداخت شده که از این نظر در سطح استان کردکوی وضعیت مطلوبی را کسب نموده است.

وی به اعتبارات مصوب شده برای زهکشی ۳۰۰۰ هکتار از اراضی پایین دست شهرستان پرداخت و تصریح کرد: پیگیریهای شهرستان در تمامی بخشهای اقتصادی و عمرانی همچنان ادامه دارد.

 

در آغاز این نشست،محمدطاهر مصدق معاون برنامه ریزی فرماندار کردکوی نیز در زمینه چگونگی تصمیم گیری در حوزه مالی و اداری سخنانی ایراد کرد.

رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات پروژه های عمرانی کردکوی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 535
  • کد خبر : 65633