عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی فرماندار با جامعه ورزشی شهرستان آق قلا برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش:

نشست صمیمی فرماندار با جامعه ورزشی شهرستان آق قلا برگزار شد

نشست صمیمی فرماندار با جامعه ورزشی شهرستان آق قلا برگزار شد

همزمان با سومین روز از گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، نشست صمیمی "امیر شیر توماج" فرماندار با مجموعه ورزش و جوانان، هیات های ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران مدال آور عرصه های مختلف ورزشی شهرستان آق قلا برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "امیر شیر توماج" عصر روز یکشنبه 28 مهرماه در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: فلسفه هفته تربیت بدنی و ورزش این است که شما دست اندرکاران جامعه ورزشی، سلامت روح و روان و جسم را تبیین کنید و شهروندان،ورزش را به عنوان بعدی از زندگی خود پذیرفته و آن را به عنوان یک نیاز اساسی از دوران کودکی تا سالمندی بدانند.
فرماندار شهرستان آق قلا افزود:هر کشوری نیازمند افرادی سالم می باشد، آدمهای بانشاط، پر انرژی، خلاق و نوآور که همه اینها پایه و اساس آن سلامتی است. اگر بخواهیم سلامتی را تحصیل کنیم باید ورزش و تحرک داشته باشیم،در راستای تامین چنین نیازهایی بایستی تعاریف مشخصی داشته باشیم تا بتوانیم بسترهای لازم را مهیا کنیم که آحاد جامعه از آن بهره مند شوند و سلامت جسمی و روانی خود را تقویت نمایند.
این مقام مسئول با بیان اینکه "اولویت اصلی ما در حوزه ورزش شهرستان آق قلا،توسعه ورزش های همگانی است"، در خاتمه سخنان خاطر نشان کرد: ضرورت ورزشهای قهرمانی در فراهم نمودن بستر و زیرساختهای ورزشی و فرهنگ سازی و ترغیب نمودن مردم به سوی ورزش های همگانی است.استعداد یابی زمانی صورت می گیرد که جامعه ای سالم داشته باشیم و ورزش در فرهنگ جامعه عمومیت پیدا کند.
ارائه گزارش اقدامات و برنامه ها توسط "حاجی گلدی گرکز" رئیس اداره ورزش و جوانان، بیان مسائل و مشکلات حوزه ورزش توسط حاضرین در جلسه و تجلیل از کارکنان و روسای هیات های ورزشی از برنامه های امروز نشست صمیمی "امیر شیر توماج" فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی بود.
هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر الی دوم آبان ماه به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

 
نشست صمیمی فرماندار با جامعه ورزشی شهرستان آق قلا برگزار شد
 
نشست صمیمی فرماندار با جامعه ورزشی شهرستان آق قلا برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 345
  • کد خبر : 66870