عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آزادشهر برگزار شد


شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آزادشهر برگزار شد

شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آزادشهر برگزار شد

 معاون عمرانی فرمانداری آزادشهر گفت: با توجه به اهمیت حوزه های منابع طبیعی و آبخیزداری و حفظ و حراست از جنگل ها و مراتع، جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان را با حضور و محوریت قرقبانان و نگهبانان عرصه های طبیعی و جنگلی تشکیل دادیم.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حمیدرضا ملک حسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران افزود: یکی از کارهای اساسی و مهم در حوزه کاهش آسیب های طبیعی و بلایایی که در چند سال گذشته استان و شهرستان ما از آن متاثر شده است افزایش حوزه های آبخیزداری برای جلوگیری از سیلاب ها و رانش ها و همچنین کاهش آتش سوزی های عرصه های جنگلی می باشد.
ملک حسینی تصریح کرد: در این راستا وظیفه قرقبانان در حفظ و حراست از جنگل ها و مراتع بسیار سنگین می باشد و باید مثل ناموس خود از این میراث با ارزش گذشتگاه دفاع نمایند و با متخلفان مطابق آنچه قانون گفته برخورد شود.
لازم به ذکر است در این جلسه بخشدار مرکزی و روسای ادارات منایع طبیعی و آبخیزداری و هلال احمر نیز حضور داشتند و بیاناتی در ارتباط با موضوعات حوزه شورای هماهنگی مدیریت بحران در سطح شهرستان بیان نمودند.
  

شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 275
  • کد خبر : 66878