عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خانه فرهنگ در شهرستان آزادشهر احداث می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛

خانه فرهنگ در شهرستان آزادشهر احداث می شود

خانه فرهنگ در شهرستان آزادشهر احداث می شود
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان آزادشهر گفت: با همکاری و مساعدت شهرداری آزادشهر و به منظور افزایش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، خانه فرهنگ تا پایان سال در شهر آزادشهر احداث می شود.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: لاری کمان معاون فرماندار صبح امروز در بازدید مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری از وضعیت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر آزادشهر گفت: طبق توافقات انجام گرفته فرمانداری با شهرداری آزادشهر و در راستای عمل به تکالیف مجموعه شهرداری ها به حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی خانه فرهنگ با حمایت و مساعدت شهرداری آزادشهر تا قبل از پایان سال افتتاح و راه اندازی خواهد شد.
معاون فرماندار آزادشهر انجام فعالیت های فرهنگی و پای کار آمدن همه دستگاه های وظیفه مند در این راستا را خواستار شد و افزود: با توجه به هجمه های فرهنگی علیه انقلاب اسلامی و دولت خدمتگزار نیاز است با برنامه ریزی انجام گرفته فعالیت های هدفمند فرهنگی در سطح شهر انجام شود.
در ادامه صفرعلی برزمینی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گزارشی از فعالیت های متنوع خانه های فرهنگ در سطح استان بیان و افزود: مجموعه حوزه فرهنگی و اجتماعی استانداری حمایت ها و پشتیبانی ها بسیار خوب و موثری از خانه های فرهنگ در شهرستان ها انجام می دهد.

خانه فرهنگ در شهرستان آزادشهر احداث می شود

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 431
  • کد خبر : 67000