عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرماندار آزادشهر


دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرماندار آزادشهر

دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرماندار آزادشهر

در دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر، ضمن بررسی مسائل حوزه کشاورزی شهرستان به زهکشی اراضی کشاورزی و اصلاح و مرمت جاده بین مزارع تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز دوشنبه 16 دی ماه، مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با حضور در فرماندار شهرستان آزادشهر با سید رسول حسینی دیدار و در ارتباط با مسائل حوزه کشاورزی این شهرستان گفتگو کردند.
حسینی فرماندار در این دیدار ضمن خوشامدگویی گفت: شهرستان آزادشهر با توجه به اینکه قطب کشاورزی می باشد و در سرآمد تولید محصولات کشاورزی استان قرار دارد نیاز به توجه و حمایت ویژه از سوی مسئولان استانی از جمله سازمان جهادکشاورزی استان دارد.
وی افزود: زهکشی اراضی کشاورزی و افزایش تولید و بهره وری از محصولات کشاورزی و باغی کیی از برنانه های مهم و استراتژیک شهرستان آزادشهر است که امیدواریم در این مسیر سازمان جهادکشاورزی استان به عنوان یک بازوی توانمند حمایت و پشتیبانی اداری و اعتباری را از طرح های حوزه کشاورزی، باغی و دامپروری شهرستان را داشته باشد.
در ادامه مختار مهاجر ضمن ارئه گزارشی از مجموعه اقدامات توسعه ای جهادکشاورزی در مجموعه استان و شهرستان آزادشهر از تدوین یک برنامه بسیار خوب و اجرای آن در راستای افزایش بهره وری محصولات کشاورزی در استان خبر داد.
 

دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرماندار آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 313
  • کد خبر : 69345