عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر

دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر
در دیدار رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر، ضمن بررسی مسائل حوزه کشاورزی، بر اتمام لایروبی 3 آب بندان در حال انجام در شهرستان آزادشهر و همچنین اصلاح و مرمت جاده بین مزارع تاکید شد. 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ صبح امروز یکشنبه 20 مرداد ماه ، "مختار مهاجر" رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با حضور در فرماندار شهرستان آزادشهر با "سید رسول حسینی" دیدار و در ارتباط با مسائل حوزه کشاورزی این شهرستان گفتگو کردند.
حسینی فرماندار در این دیدار ضمن خوشامدگویی گفت: شهرستان آزادشهر با توجه به اینکه قطب کشاورزی می باشد و در سرآمد تولید محصولات کشاورزی استان قرار دارد نیاز به توجه و حمایت ویژه از سوی مسئولان استانی از جمله سازمان جهادکشاورزی استان دارد.
وی افزود: مطالعه و عملیات اجرایی 3 آب بندان در حوزه این شهرستان انجام و یکی از آب بندان ها به اتمام رسیده است و امیدوارم با اختصاص اعتبار مکفی 2 آب بندان در حال انجام هم با تسریع در عملیات اجرایی هر چه سریعتر به اتمام برسد.
حسینی اصلاح و مرمت جاده بین مزارع را از خواسته های جدی کشاورزان شهرستان دانست و از رییس سازمان جهادکشاورزی استان خواست به این مهم توجه ویژه ای داشته باشد.
 در ادامه در ارتباط با تغییرات مدیریتی در مجموعه جهادکشاورزی شهرستان آزادشهر بحث و گفتگو شد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 349
  • کد خبر : 64298