عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغال 568 نفر با افتتاح واحدهای صنعتی در شهرستان گمیشان

فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان گمیشان گفت:

اشتغال 568 نفر با افتتاح واحدهای صنعتی در شهرستان گمیشان

اشتغال 568 نفر با افتتاح واحدهای صنعتی در شهرستان گمیشان
فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان گمیشان در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی گفت: با افتتاح واحدهای صنعتی برای 568 نفر در شهرستان گمیشان اشتغال ایجاد می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان؛ احمد دستمرد در این مراسم که صبح امروز در مدرسه فرامرز جهانی برگزار شد، اعلام کرد: به مناسبت دهه فجر درشهرستان گمیشان۱۰۶ پروژه عمرانی و۲۱۳ طرح اقتصادی ،اشتغالزایی وتولیدی با اعتباری بالغ بر۲۸۱۲میلیاردو۵۹۶میلیون ریال افتتاح یاعملیات اجرایی آن آغاز وکلنگ زنی خواهدشد.
دستمرد در این مراسم با بیان اینکه این پروژه ها برای ۵۶۸ نفر ایجاد اشتغال خواهدنمود افزود: از این تعداد پروژه ۱۰۶پروژه عمرانی است که ۷۳پروژه ان قابل افتتاح و۳۳پروژه آن کلنگ زنی میباشد.
وی تعداد پروژه های اقتصادی ،اشتغالزایی و تولیدی را ۲۱۳مورد ذکر نمود و گفت: از این بین تعداد طرح های افتتاحی ۲۱۱مورد و تعداد طرح کلنگ زنی نیز ۲ مورد است.
دستمرد فرماندار گمیشان ادامه داد: کارگاه تولید آبگرمکن خورشیدی، طرح بهکده ارگانیا ،تولیدی کامپوزیت چوب پلاستیک، طرح های مشاغل خانگی و بومگردی را جزو مهمترین طرح های اقتصادی قابل افتتاح است.
رئیس ستاد دهه فجر شهرستان گمیشان در پایان گفت: کلنگ زنی انبار امدادی هلال احمر، زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهرستان، همچنین افتتاح و کلنگ زنی فاز دوم زهکشی اراضی و افتتاح و بهره برداری از چندین واحد احداثی خسارت دیده از سیل اخیر را از مهمترین طرح های عمرانی دهه فجر امسال ذکر کرد.

اشتغال 568 نفر با افتتاح واحدهای صنعتی در شهرستان گمیشان
 
اشتغال 568 نفر با افتتاح واحدهای صنعتی در شهرستان گمیشان

ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 330
  • کد خبر : 70071