عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اشتغال بهبود یافتگان مواد مخدر انگیزه آنان را برای ادامه زندگی دوچندان می کند

فرماندار شهرستان گرگان:

اشتغال بهبود یافتگان مواد مخدر انگیزه آنان را برای ادامه زندگی دوچندان می کند

 اشتغال بهبود یافتگان مواد مخدر انگیزه آنان را برای ادامه زندگی دوچندان می کند 
فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه اشتغال بهبود یافتگان مواد مخدر انگیزه آنان را برای ادامه زندگی دوچندان می کند، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته ازسوی اداره فنی و حرفه ای بانوان و آقایان بهبود یافته پس از شرکت در دوره های آموزشی از جمله گیاهان دارویی و دوره های آموزشی دیگر می توانند اشتغال پایدار را داشته باشند و کمتر به سمت مواد مخدر کشیده شوند .
محمد حمیدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه به مواد مخدرشهرستان، اطلاع رسانی مناسب را در حوزه پیشگیری دربین جوانان مهم برشمرد و اظهار داشت: امروزه با توجه به گسترش فضای مجازی و استفاده بهینه از آن در جهت رسیدن به اهداف بخصوص اطلاع رسانی و آگاه سازی نسل جوان ودانش آموزان با توجه به راه اندازی سامانه شاد می تواند مفید واقع گردد .
وی توسعه فضای ورزشی را یکی از موارد مهم برای جلوگیری از به دام افتادن جوانان در این بلای خانمان سوز عنوان کرد و گفت: همه روستاهای شهرستان می بایست به یک فضای ورزشی مسقف تجهیز شوند و درروستاهای در حال احداث سالن ورزشی ،60 درصد پیشرفت فیزیکی را شاهد می باشیم .
مهندس حمیدی درخصوص اجرای کامل طرح شهید شوشتری در دو روستای شهرستان گفت: باید در جهت اجرای بهتر این طرح در سایر نقاط شهرستان ،آسیب شناسی و نیاز سنجی مناسب از سوی دبیرخانه ستاد با محوریت سپاه شهرستان صورت گیرد .
روحانی فرد دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه این جلسه با زنده نگه داشتن یاد و خاطر 82شهید در راه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان گرگان گفت: سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر فرصتی است تا دستگاه های دخیل بتوانند عملکرد و دستاورهای خود را ارایه نمایند .
وی افزود: در حال حاضر 85درصد از تولیدات انواع مواد مخدر در کشور افغانستان کشت می گردد و به دلیل هم مرز بودن  کشورما نیاز است با هوشیاری بیشتر گام برداریم .
روحانی فرد گفت: اقدامات در حوزه مقابله با مواد مخدر باید ملموس باشد و همه ما باید در قبال مسایل اجتماعی مسئولیت پذیر باشیم.
فیروزیان رییس دادگستری شهرستان در این جلسه گفت: در حوزه مقابله با مواد مخدر باید هزینه ارتکاب جرم افزایش یابد تا بازدارنگی بیشتری را شاهد باشیم .
ور با اشاره به ماده 24 قانون مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: اطلاع رسانی بموقع در صورت مشاهده کشت گیاهان مخدر در روستاها برعهده دهیاران می باشد تا ازطریق پاسگاه های انتظامی و مراجع قضایی در اسرع وقت رسیدگی گردد .
فیروزیان افزود: هرگونه فروش مواد مخدر در عطاری ها و مغازه طبق ماده 13 قانون مبارزه با مواد مخدر مغازه های مرتکب جرم پلمپ و در صورت تکرار باید به نفع دولت مصادر گردند .

اشتغال بهبود یافتگان مواد مخدر انگیزه آنان را برای ادامه زندگی دوچندان می کند

 

اشتغال بهبود یافتگان مواد مخدر انگیزه آنان را برای ادامه زندگی دوچندان می کند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 296
  • کد خبر : 73921