عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزادگان، گنجینه ارزشمند و اسطوره های استقامت دفاع مقدس هستند

فرماندار شهرستان آق قلا :

آزادگان، گنجینه ارزشمند و اسطوره های استقامت دفاع مقدس هستند

آزادگان، گنجینه ارزشمند و اسطوره های استقامت دفاع مقدس هستند

صبح امروز یکشنبه 26 مرداد ماه، همزمان با سالروز ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی، "امیر شیر توماج" فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز بازگشت پرستوهای مهاجر به کشور عزیزمان را تبریک گفت و اظهار کرد: آزادگان، گنجینه ارزشمند و اسطوره های استقامت دفاع مقدس هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، در متن پیام این مقام مسئول آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحيم"

بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شده است.روزی که به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند،معطر گشته است.

آزادگان،بزرگمردانی هستند که با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارها و شكنجه های جسمی و روحی دشمن پایداری كرده و با سربلندی به میهن اسلامی بازگشتند تا به حق اسطوره های صبر و استقامت ایران اسلامی در طی هشت سال دفاع مقدس گردند.

راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشتند و امروز نیز به عنوان پیشتازان حمایت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،در تلاش برای ساختن ایرانی آبادتر و عزتمندتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

اینجانب،ضمن پاسداشت سلحشوری ها و فداکاری ها و تکریم جانفشانی های تمامی شهدای بزرگوار،جانبازان سرفراز و آزادگان غیور،سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی را به این سنگرداران اسلام و انقلاب اسلامی و خانواده شریف آنان،بخصوص آزادگان سرافراز شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

رجاء واثق دارم همه ما به برکت خون پاکان و رشادت دلاوران،در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)،با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دولتمردان"تدبیر و امید"،رهروان خوبی برای راه شهدای والامقام بوده و در دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،موفق باشیم.

"امیر شیر توماج"

فرماندار شهرستان آق قلا


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 247
  • کد خبر : 75477