عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان با فرماندار آزادشهر


دیدار رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان با فرماندار آزادشهر

دیدار رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان با فرماندار آزادشهر

 صبح امروز سه شنبه 22 مهرماه 99 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان با فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛  حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در این دیدار با اشاره به مشکلات مختلف حوزه صنعت در کشور و استان و زیر ساخت های ضعیف موجود در شهرستان، اظهار داشت: با وجود تمامی این مشکلات، کمتر شاهد وجود مشکل در واحدهای تولیدی بودیم و اجازه ندادیم واحد تولیدی به مشکل برخورد کرده و تعطیل شود. به همین منظور رضایت نسبی از اداره صمت آزادشهر وجود دارد و همچنین خوشبختانه رفع موانع تولید، کمیسیون نظارت و صنعت و معدن در شهرستان با جدیت و دقت پیگیر امور می باشد.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم این شهرستان دو شهرک صنعتی ناحیه آقچلی و آزادشهر است بیان داشت: با وجود آنکه در سال های گذشته تنها شاهد پیشرفت حداقلی این شهرک ها بوده ایم اما امروز با ساماندهی امور و فراهم کردن زیر ساخت های مورد نیاز و پیگیری مسئولین این شهرک ها در حال توسعه و تکمیل می باشد.

در ادامه این دیدار فرماندار آزادشهر مسائل مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و معادن و درخواست های تولید کنندگان و صنعتگران آزادشهر را مطرح و خواستار پیگیری و رفع این مشکلات شد.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 262
  • کد خبر : 77551